Της Μαρίνας Χατζηκώστα
Οι δύο νέοι ύποπτοι ασθενείς βρίσκονταν στην ίδια πτήση με τους άλλους πέντε που νοσηλεύονται από χθες σε νοσοκομείο στην κατεχόμενη Λευκωσία, καθώς και με την ηλικιωμένη η οποία απεβίωσε μετά την επιστροφή της.
Είχαν ταξιδέψει όλοι μέχρι τη Σαουδική Αραβία για προσκύνημα. Λίγα 24ωρα μετά την επιστροφή τους παρουσίασαν συμπτώματα δυσκολίας στην αναπνοή και ταχυκαρδίας, συμπτωματολογία που εμφανίζεται πρώτα και στην περίπτωση του κορονοϊού MERS.
Ο ΑΝΤ1 επικοινώνησε με τον Υπουργό Υγείας, Φίλιππο Πατσαλή, ο οποίος επιβεβαίωσε την ύπαρξη των δύο νέων ύποπτων κρουσμάτων.
Ανέφερε ότι το Υπουργείο βρίσκεται σε ετοιμότητα και η επικοινωνία με τις κατοχικές αρχές, μέσω των ειδικών επιτροπών υγείας, είναι συνεχής.
Δείγματα των ασθενών έχουν σταλεί στην Τουρκία και τα αποτελέσματα των αναλύσεων αναμένονται την Παρασκευή.
Μέχρι τότε, ο Υπουργός Υγείας συστήνει ψυχραιμία.
Σε περίπτωση που τα κρούσματα επιβεβαιωθούν θα τεθεί σε άμεση ισχύ το σχετικό πρωτόκολλο για την προφύλαξη του πληθυσμού.