Οι φιλορώσοι αυτονομιστές και οι κυβερνητικές δυνάμεις συνέχισαν να συγκρούονται στα προάστια της πόλης, κατά παράβαση της εκεχειρίας η οποία συμφωνήθηκε να τεθεί σε ισχύ την 5η Σεπτεμβρίου και γενικά έχει περιορίσει τη βία σε άλλους τομείς της ανατολικής Ουκρανίας.
Κατά τη διάρκεια της καθημερινής ενημέρωσης των δημοσιογράφων για την κατάσταση στο Κίεβο, ο εκπρόσωπος των ουκρανικών ενόπλων δυνάμεων Αντρίι Λισένκο είπε εξάλλου ότι 13 στελέχη του ουκρανικού στρατού τραυματίστηκαν σε μάχες τις τελευταίες 24 ώρες. Δεν ήταν διαθέσιμες πληροφορίες για τυχόν απώλειες μεταξύ των αυτονομιστών. Ο ήχος των όλμων και των εκτοξευτήρων αντηχούσε στο κέντρο του Ντόνετσκ όλη νύχτα το Σάββατο, καθώς οι μάχες συνεχίζονταν.