Οπως ανακοινώθηκε στα κατεχόμενα, κατά την παραμονή του στην Ουγγαρία ο κ. Ναμί θα έχει επαφές. Θα επιστρέψει στα κατεχόμενα στις 19 Οκτωβρίου.
Οι αρμόδιες υπηρεσίες της Κυπριακής Δημοκρατίας είναι ενήμερες για το θέμα και το χειρίζονται δια της διπλωματικής οδού.