Σύμφωνα με τον παράνομο σταθμό του Μπαϊράκ, στην 1.30 δράστης ή δράστες κατάφεραν να εισέλθουν στην εκκλησία σπάζοντας την κλειδαριά της βόρειας πόρτας του ναού.
Οι δράστες τράπηκαν σε φυγή χωρίς να προλάβουν να κλέψουν οτιδήποτε, καθώς ήχησε ο συναγερμός της εκκλησίας. Οπως μεταδίδεται από τα κατεχόμενα, η "αστυνομία" συνεχίζει τις έρευνες.