Στον εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Βέροιας οδηγείται, σήμερα, ο 39χρονος Ρουμάνος οδηγός της «φονικής» νταλίκας, που χθες το πρωί προκάλεσε καραμπόλα με 30 αυτοκίνητα κοντά στον κόμβο της Βέροιας επί της Εγνατίας Οδού, όπου εκείνη την ώρα διεξάγονταν έργα, οδηγώντας στον θάνατο πέντε ανθρώπους και τραυματίζοντας άλλους 32 -σύμφωνα με νεότερες πληροφορίες- ανάμεσά στους οποίους και δύο νήπια, τα οποία νοσηλεύονται στην παιδουχειρουργική κλινική του γενικού νοσοκομείο Γεώργιος Γεννηματάς στη Θεσσαλονίκης, «εκτός κινδύνου» όπως είπε η διοικητής του νοσοκομείου Βέροιας στο Πρωινό ΑΝΤ1.
Σε βάρος του 39χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και αναμένεται να παραπεμφθεί σε ανακριτή προκειμένου να απολογηθεί. Μαζί του θα οδηγηθεί στον εισαγγελέα ο 42χρονος υπεύθυνος της αναδόχου εταιρείας εκτέλεσης των εργασιών, ο οποίος αντιμετωπίζει κατηγορίες που συνδέονται με παραβάσεις περί συγκοινωνιών.
Η αιματηρή καραμπόλα σημειώθηκε στις 10.20 χθες το πρωί, μετά τον κόμβο της Βέροιας, στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με την αστυνομία, νταλίκα με ρουμανικές πινακίδες κυκλοφορίας που οδηγούσε ο 39χρονος, προσέκρουσε με σφοδρότητα σε προπορευόμενα αυτοκίνητα, τα οποία παρέμεναν ακινητοποιημένα στο συγκεκριμένο σημείο του δρόμου, λόγω εκτέλεσης έργων. Περισσότερα από 30 αυτοκίνητα μετατράπηκαν σε άμορφη μάζα σιδερικών. Φωτιά, που ξέσπασε δευτερόλεπτα μετά τη σφοδρή πρόσκρουση, τύλιξε τη μοιραία νταλίκα στις φλόγες όπως κι ένα Ι.Χ. αυτοκίνητο.
Σύμφωνα με τον πραγματογνώμονα τροχαίων δυστυχημάτων κ.Σταμίρη που μίλησε στο Πρωινό ΑΝΤ1, «ο οδηγός είχε όλο το χρόνο να μειώσει ταχύτητα και στα κάνει ελεγχόμενο ατύχημα, στην περίπτωση που όπως ισχυρίζεται διαπίστωσε ότι δεν λειτουργούσαν τα φρένα του», αυτό δείχνει ότι «είτε δεν έδωσε την απαιτούμενη σημασία, στην ομολογουμένως ελλειπή σήμανση στο σημείο, είτε τον κοιμόταν».
Ο ίδιος επεσήμανε ότι σε ένα δρόμο ταχείας κυκλοφορίας «κυκλοφορίας θα πρέπει να υπάρχουν οχήματα προειδοποίησης και όχι μόνο ένας άνθρωπος με μια σημαία».