Η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ Τζεν Ψάκι επανέλαβε "την κατ` αρχήν υποστήριξη" της Ουάσινγκτον στη δημιουργία ενός "παλαιστινιακού κράτους", όμως μέσω μιας ειρηνευτικής διαδικασίας και μιας λύσης που θα επιτευχθεί έπειτα από διαπραγμάτευση με το Ισραήλ.
Νωρίτερα ο Σοσιαλδημοκράτης πρωθυπουργός της Σουηδίας Στέφαν Λεβέν είχε ανακοινώσει ότι η νέα κεντροαριστερή κυβέρνηση της Σουηδίας θα αναγνωρίσει το κράτος της Παλαιστίνης. Αν συμβεί αυτό, η Σουηδία θα είναι η πρώτη μεγάλη χώρα της Ευρώπης που θα προχωρήσει σε αυτό το βήμα.