Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

 Σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, ο Πρόεδρος Αναστασιάδης θα παρακαθίσει το μεσημέρι σε γεύμα με το Συμβούλιο της  Κυπριακής Ένωσης Πλοιοκτητών.

Σήμερα το βράδυ, ο Πρόεδρος θα παρακολουθήσει τη συναυλία-αφιέρωμα στον Μάριο Τόκα, στο Ηρώδειο, η οποία πραγματοποιείται με την ευκαιρία της επετείου της εγκαθίδρυσης της Κυπριακής Δημοκρατίας και με αφορμή τη συμπλήρωση 40 χρόνων από την τουρκική εισβολή.

Τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας θα συνοδεύουν ο Διευθυντής του Γραφείου του Παναγιώτης Αντωνίου και ο Αναπληρωτής Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Βίκτωρας Παπαδόπουλος.