Νωρίτερα σήμερα
Σε ολιγόλεπτη στάση εργασίας κατήλθαν το πρωί οι ωρομίσθιοι υπάλληλοι, που στελεχώνουν τα νοσοκομεία. Διαμαρτύρονται για τις σοβαρές ελλείψεις που υπάρχουν στη στελέχωση των νοσοκομείων με το απαραίτητο προσωπικό.
Το Ωρομίσθιο Κυβερνητικό Προσωπικό, που στελεχώνει τα κρατικά νοσοκομεία, κατήλθε σε ολιγόλεπτη στάση εργασίας, στις 10:30, διαμαρτυρόμενο για τις σοβαρές ελλείψεις στην στελέχωση των κρατικών νοσοκομείων με το απαραίτητο προσωπικό.
Ο αριθμός των ωρομίσθιων υπαλλήλων στα δημόσια νοσηλευτήρια ήταν 2500 σε Παγκύπρια βάση το 2012. Από τους 2500 υπαλλήλους αφυπηρέτησαν 200 και οι θέσεις αυτές έχουν μείνει κενές, σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις στην στελέχωση των νοσηλευτηρίων.
Δηλώσεις Υπουργού Υγείας για την υποστελέχωση των κρατικών νοσοκομείων
Ο Υπουργός Υγείας Φίλιππος Πατσαλής φιλοξενήθηκε τηλεφωνικά στο «Μέρα Μεσημέρι». Ο Υπουργός δήλωσε πως γνωρίζει για την υποστελέχωση, όμως αυτά τα προβλήματα λύνονται μέσα από μέτρα που πρέπει να ληφθούν, συζήτηση και διάλογο. Στο βίντεο που ακολουθεί, ολοκληρωμένα η παρέμβαση του Υπουργού.