Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Όπως αναφέρουν μέσα ενημέρωσης της Πάτρας, ο 46χρονος, που εργαζόταν στις φυλακές Αγίου Στεφάνου, μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο από τους οικείους του σήμερα τα ξημερώματα, όταν και κατάλαβαν ότι είχε πιει ποντικοφάρμακο.
 
Ο άνδρας κατέληξε σήμερα το μεσημέρι.
 
Σύμφωνα με τοπική ιστοσελίδα, ο 46χρονος είχε κληθεί από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, το υπουργείο και τη διοίκηση των φυλακών να λογοδοτήσει, καθώς ελεγχόταν για πλαστό πτυχίο και αντιμετώπιζε κατηγορίες κακουργηματικού χαρακτήρα.