Όπως έλεγε στέλεχος της Ιεράς Συνόδου, το ¼ των ακινήτων (καταστήματα, διαμερίσματα, γραφεία) παραμένει ξενοίκιαστο για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι το εξαώροφο κτίριο στην οδό Μητροπόλεως, όπου στεγαζόταν το υπουργείο Παιδείας, από το 2007 παρέμενε στα αζήτητα διότι δεν υπήρχε επενδυτικό ενδιαφέρον.
Τελικά, βρέθηκε επενδυτής (Όμιλος Ξενοδοχείων Ηλέκτρα) και σύντομα το κτίριο θα λειτουργήσει ως ξενοδοχειακή.