Σε ανακοίνωση που δημοσιοποιήθηκε στο διαδίκτυο, το Ρωσικό Υπουργείο Εξωτερικών, αναφέρει ότι η επιβολή νέων αντιρωσικών κυρώσεων από την Ουάσινγκτον, αποτελεί ένα ακόμη εχθρικό βήμα στο πλαίσιο της πορείας σύγκρουσης την οποία επέλεξε να πάρει η αμερικανική κυβέρνηση και γι' αυτό πολύ σύντομα θα υπάρξουν αντίμετρα.
Οι ΗΠΑ επιδιώκουν να κόψουν τους οικονομικούς δεσμούς Ρωσίας-Ευρώπης, καταγγέλλει ο Λαβρόφ
Ο Yπουργός Εξωτερικών της Ρωσίας Σεργκέι Λαβρόφ κατηγόρησε σήμερα τις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής ότι επιδιώκουν να "κόψουν τους οικονομικούς δεσμούς" ανάμεσα στη χώρα του και την Ευρωπαϊκή Ενωση, μία ημέρα αφότου τέθηκαν σε ισχύ οι νέες κυρώσεις της ΕΕ σε βάρος της Μόσχας, που η Δύση κατηγορεί πως εμπλέκεται στην κρίση στην Ουκρανία.
"Η Αμερική θέλει να επωφεληθεί από τη σημερινή κατάσταση για να κόψει τους οικονομικούς δεσμούς ανάμεσα στην Ευρώπη και στη Ρωσία", και στην πορεία να επιβάλει στην ΕΕ να προμηθεύεται αέριο σε τιμές σημαντικά υψηλότερες από αυτές του ρωσικού φυσικού αερίου, υποστήριξε ο Λαβρόφ σε μια συνέντευξη που παραχώρησε σε έναν ρωσικό τηλεοπτικό σταθμό, σύμφωνα με ανακοίνωση που έδωσε στη δημοσιότητα το ρωσικό ΥΠΕΞ.