Η Gazprom χαρακτήρισε "λανθασμένους" τους ισχυρισμούς της πολωνικής εταιρείας μεταφοράς αερίου PGNiG, σημειώνοντας ότι πραγματοποιεί τις εξαγωγές "ανάλογα με τις διαθέσιμες πηγές".
Όσον αφορά τις "αποκλίσεις" που παρατηρήθηκαν, η Gazprom εξήγησε με δελτίο Τύπου που εξέδωσε ότι "σε κάθε περίπτωση, οι παραδόσεις φυσικού αερίου γίνονται ανάλογα με τις διαθέσιμες ποσότητες για εξαγωγή και για τον εφοδιασμό των υπόγειων δεξαμενών στο ρωσικό έδαφος".
Η Πολωνία, συνέχισε η ρωσική εταιρεία, εξακολουθεί να λαμβάνει τις ίδιες ποσότητες με τις προηγούμενες ημέρες, δηλαδή 23 εκατομμύρια κυβικά μέτρα ημερησίως.
Την ίδια ώρα, η υφυπουργός Οικονομικών της Πολωνίας Ιλόνα Αντονίσιν-Κλικ ανακοίνωσε ότι η χώρα της θα αναζητήσει συνεργάτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά από τους οποίους θα εισάγει υγροποιημένο φυσικό αέριο. Για τον λόγο αυτό, εκπρόσωποι μεγάλων πολωνικών εταιρειών θα μεταβούν εντός του Σεπτεμβρίου στις ΗΠΑ για επαφές.
Η υφυπουργός παραδέχτηκε πάντως ότι "οι τιμές που προσφέρουν οι αμερικανικές εταιρείες δεν είναι πολύ ανταγωνιστικές για τους Πολωνούς πελάτες" όμως εξέφρασε την ελπίδα ότι η τιμή θα πέσει στις αγορές βραχυπρόθεσμα.