Δρακόντεια είναι τα μέτρα ασφαλείας στην Θεσσαλονίκη για τη διεξαγωγή της Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης.
Περισσότεροι από 3.500 αστυνομικοί βρίσκονται στο πόδι προκειμένου να συμβάλουν στα δρακόντεια μέτρα, που λαμβάνονται από την αστυνομία.
Το κέντρο της πόλης, αλλά και σημεία όπου θα καταλήξουν οι πορείες των διαδηλωτών θα θυμίζουν «φρούρια» για την αποφυγή εντάσεων.
Οι κινητοποιήσεις έχουν ξεκινήσει ήδη, καθώς έξω από το Υπουργείο Μακεδονίας - Θράκης διαμαρτύρονται κτηνοτρόφοι.
Οι κινητοποιήσεις θα συνεχιστούν και το απόγευμα από τους συνδικαλιστικούς εκπροσώπους αστυνομικών, λιμενικών και πυροσβεστών, οι οποίοι θα πραγματοποιήσουν πανελλαδική ένστολη συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Λευκό Πύργο και στη συνέχεια θα πραγματοποιήσουν πορεία, πιθανότατα, προς το υπουργείο Μακεδονίας – Θράκης.
Τη «σκυτάλη» παίρνουν το Σάββατο στις 18.00 ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης που έχουν προγραμματίσει συγκέντρωση στο άγαλμα Βενιζέλου, στην οποία θα συμμετέχουν και οι απολυμένες καθαρίστριες του υπουργείου Οικονομικών, ενώ την ίδια ώρα στην πλατεία Αριστοτέλους θα κάνει συγκέντρωση το ΠΑΜΕ.