H υπουργός υπέστη έμφραγμα του μυοκαρδίου και υποβλήθηκε σε επέμβαση για διάνοιξη αρτητιών. Η κατάστασή της περιγράφεται ως σταθερή και εκτός κινδύνου.
Την υπουργό επισκέφθηκε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Χθες.
H Υπουργός Εργασίας Ζέτα Αιμιλιανίδου νοσηλεύεται από την περασμένη Παρασκευή στο Αμερικανικό Ινστιτούτο Καρδιάς, μετά από έμφραγμα του μυοκαρδίου.
Η Υπουργός νοσηλεύεται στην εντατική μονάδα του ινστιτούτου, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι έγινε ήδη διάνοιξη αρτηριών.
Η κατάσταση της υγείας της σύμφωνα με το περιβάλλον της είναι σταθερή, εκτός κινδύνου και εξελίσσεται ομαλά.
Για το πότε θα εξέλθει του ιατρικού κέντρου η Υπουργός Εργασίας, αυτό θα αποφασιστεί τις επόμενες ημέρες από τους θεράποντες ιατρούς της.
Την Ζέτα Αιμιλιανίδου επισκέφθηκε και ο πρόεδρος Αναστασιάδης, σύμφωνα με γραπτή δήλωση που εξέδωσε το απόγευμα ο Αναπληρωτής Κυβερνητικός Εκπρόσωπος Βίκτωρας Παπαδόπουλος.
“Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας συνομίλησε με την κα Αιμιλιανίδου και της ευχήθηκε ταχεία ανάρρωση”, συμπληρώνει ο κ. Παπαδόπουλος στην γραπτή δήλωση του.