Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Της Ευγενίας Σέργη
 
Σοκ προκάλεσε η είδηση ότι λειτουργός του γενικού νοσοκομείου Πάφου πάσχει από Ηπατίτιδα C. Την ανησυχία πολλαπλασίασε η διαπίστωση ότι ο λειτουργος του Νοσοκομείου ειναι ταυτόχρονα και ασθενής ο οποίος υποβάλλεται πολύ συχνά σε θεραπείες 
Ηδη πέραν τον 50 εργαζομένων υποβλήθηκαν σε εξετάσεις για να διαπιστωθεί κατά πόσο έχουν προσβληθεί από την ασθένεια.
 
Οπως ξεκαθαριστηκε ο ασθενής δεν ανήκει στο ιατρικό ούτε στο νοσηλευτικό προσωπικο και εργάζεται πέραν των 40 χρόνων στο νοσοκομείο ως λειτουργός. 
 
Παράλληλα όμως υποβαλλόταν συχνά σε θεραπείες εντός του Νοσοκομείου λόγω ασθένειας του ιδίου. Ο διευθυντής του Γενικού νοσοκομείου Πάφου Σπυρος Γεωργίου τόνισε ότι οι έρευνες θα στραφούν πίσω στο παρελθόν ώστε να διαπιστωθεί η διάρκεια της μόλυνσης του λειτουργού:
 
"Ο ασθενής θεωρούσε ότι λάμβαναν επαρκώς τα μέτρα τους αυτοί που τον φρόντιζαν και μέχρι τώρα δεν το ειχε πει. Εχει πέραν των 15 χρόνων φαίνεται που είχε προσβληθεί από την Ηπατίτιδα C.Πρόσφατα είχε πάει στο νοσοκομείο της Λευκωσίας πέρσι τα ίδια δεν είναι μόνο από το νοσοκομείο μας πριν λίγα χρόνια ήταν εξωτερικό". 
 
Ο κύριος Γεωργίου διευκρίνισε ότι παρά την υποβολή όλων των ασθενών σε ετήσια εξέταση στην συγκεκριμένη περίπτωση δεν είχε γίνει καμία εξέταση: «Τα άτομα τα πολυμεταγγιζόμενα που έχουμε στο νοσοκομείο και τα γνωρίζουμε οι γιατρός μας τις συγκεκριμένης παθήσεις κάθε χρόνο τους κάνει αυτά τα τεστ για αυτές τις ασθένειες για να γνωρίζει τι συμβαίνει".
 
Την ίδια ώρα διαπιστώνεται ότι στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου τον μήνα Αύγουστο νοσηλεύτηκαν και τρεις ασθενείς με Μαλάρια. Το Υπουργείο Υγείας διαβεβαιώνει ότι ολες οι εξελίξεις αντιμετωπίζονται με σοβαρότητα και χωρίς να πλήττεται το ιατρικό απόρρητο. 
 

Αιμορροφιλικός εργαζόμενος στο νοσοκομείο της Πάφου διαπιστώθηκε ότι προσβλήθηκε από ηπατίτιδα C, ενώ την Τρίτη αναμένονται τα αποτελέσματα για το αν προσβλήθηκε και από ηπατίτιδα Β. Τα μέλη του προσωπικού υποβάλλονται σε εξετάσεις.

Ο εργαζόμενος αιμορραγούσε συχνά και νοσηλευόταν στο νοσοκομείο χωρίς να γνωρίζει την κατάσταση του.

Σύμφωνα με τον Διευθυντή του Γενικού Νοσοκομείου Πάφου δόθηκαν οδηγίες όπως οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου Πάφου που ήταν σε καθημερινή επαφή με το συνάδελφό τους υποβληθούν σε εξετάσεις. Μέχρι στιγμής δεν έχει διαπιστωθεί αν κάποιος από τους εργαζόμενους έχει μολυνθεί.

 Ο αιμορροφιλικός συνάδελφος τους, συνεχίζει να νοσηλεύεται στο νοσοκομείο Πάφου.