Της Ευγενίας Σέργη
Χαρμόσυνα χτύπησαν οι καμπάνες των ναών της Κεφαλλονιάς και του ιερού ναού της Παναγίας Φιδούς και φέτος αλλα με καθυστέρηση 5 ημερών όταν εμφανίστηκε ένα από τα «φιδάκια της Παναγιάς».
Ο Αρχιμανδρίτης Φώτιος Γαβριελάτος ιεροκήρυκας της Μητρόπολης Κεφαλονίας μιλώντας στον Αντέννα είπε ότι κάτοικοι της Κεφαλονιάς είχαν ανησυχήσει, καθώς τα φιδάκια που συμβολίζουν τη καλοτυχία του νησιού και εμφανίζονται μετά τη γιορτή του Σωτήρος, στις 6 Αυγούστου, φέτος δεν παρουσιάστηκαν στην ώρα τους.
Ο Αρχιμανδρίτης Φώτιος σχολίασε και τις ανησυχίες των πιστών που συνδέουν την καθυστέρηση εμφάνισης των φιδιών με τεράστιες καταστροφές όπως οι καταστροφικοί σεισμοί του 53.
"Στην εκλησία δεν πιστέυουμε στις προλήψεις και σε όλα αυτά τα θέματα αλλά έχει περάσει στο λαϊκό αίσθημα το έχουν συνδιάσει οι άνθρωποι έτσι. Αυτό εμείς δεν το συμμεριζόμεθα γιατί η Παναγία λειτουργεί με το δικό της τρόπο και το θαύμα έχει δικη του διάσταση οι Κεφαλονίτες όμως το συνδυάζουν/ φέτος λοιπόν που είχαμε αυτήν την αργοπορια έστω και με την εμφάνιση ενός φίδιου άρχισαν να ανησυχούν οι άνθρωποι και με αποτέλεσμα να κατακλυστούν τα τηλέφωνα μας από τις απορίες τους τις ανησυχίες τους. Δόξα το Θεό η Παναγία μας παρουσίασε έστω και ένα και απεδειξε στην πράξη ότι είναι παρούσα»
Όπως ανέφερε ο αρχιμανδρίτης Φώτιος σε μία προσπάθεια να καθησυχάσει η ιερά μητρόπολης τον κόσμο τέλεσε μερικά 24ωρα πριν την εμφάνιση του φιδιού, λιτανία και παράκληση στο σημείο όπου εμφανίζονται, στο χώρο του παλαιού βενετσιάνικου καμπαναριού.
Το θάυμα της Παναγίας με τα φιδια δεν είναι το μοναδικό στην περιοχή. Άξιο θαυμασμου είναι και αυτό της Παναγίας Κρινούσας στο χωριό Πάστρα, όπου οι ξεροί κλώνοι κρίνων μετά από 100 μέρες, ανθίζουν.