Του Μάριου Αδάμου
Στο στόχαστρο ιερόσυλων βρέθηκε ο ιερός ναός του Αγίου Στυλιανού, στη Λακατάμεια και μάλιστα χθες τη νύχτα, ενώ στην εκκλησία τελείτο αγρυπνία, με τη συμμετοχή δεκάδων πιστών.
Αγνωστοι εκμεταλλεύτηκαν το γεγονός ότι οι ιερείς βρίσκονταν στον κυρίως ναό, όπου έψαλλαν δέηση μπροστά από την εικόνα της Παναγίας, και αθέατοι εισήλθαν εντός του ιερού βήματος.
Αρπαξαν από την Αγία Τράπεζα επίχρυσο σταυρό, στη βάση του οποίου βρισκόταν ενσωματωμένο κομμάτι του Τιμίου Ξύλου, και εξαφανίστηκαν χωρίς να τους αντιληφθεί κανείς.
Την κλοπή του σταυρού διαπίστωσαν λίγα λεπτά αργότερα οι ιερείς, και ειδοποίησαν την Αστυνομία.
Οι ιερείς και η εκκλησιαστική επιτροπή απευθύνουν έκκληση στους δράστες της κλοπής όπως επιστρέψουν τον σταυρό, ο οποίος θεωρείται ιδιαίτερης θρησκευτικής αξίας.
Νωρίτερα.
Ούτε ιερό ούτε όσιο είχαν κλέφτες οι οποίοι άρπαξαν χθες το βράδυ από εκκλησία στην επαρχία Λευκωσίας
σταυρό αξίας 5.000 ευρώ.
Ο ασημένιος επιχρυσωμένος σταυρός κλάπηκε κατά τη διάρκεια αγρυπνίας μεταξύ 21.30 και 01.00 και την υπόθεση διερευνά το ΤΑΕ Λευκωσίας.