Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Μ’ αεροπλάνα, βαπόρια, τρένα, αυτοκίνητα, κοινώς με κάθε μέσον εγκαταλείπουν τα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας οι εκδρομείς του Αυγούστου.
 
Ήδη από την Παρασκευή, οπότε και ξεκίνησε το πρώτο κύμα φυγής του Αυγούστου, παρατηρείται αυξημένη κίνηση στα εθνικά οδικά δίκτυα, ενώ τα λιμάνια του Πειραιά και της Ραφήνας έχουν κατακλυστεί από τους ταξιδιώτες που επέλεξαν νησιωτικούς προορισμούς για τις διακοπές τους.
 
//www.youtube.com/watch?v=C40GUqoMnTE?rel=0
 
Για την Παρασκευή ήταν προγραμματισμένα 27 δρομολόγια προς τα νησιά του Αιγαίου, 17 δελφίνια και 16 συμβατικά πλοία προς τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού.
 
Για Αργοσαρωνικό συνολικά πραγματοποιήθηκαν 34 δρομολόγια και ταξίδεψαν 4.696 επιβάτες με 420 Ι.Χ. οχήματα, αριθμός κατά τι μειωμένος σε σχέση με την Πέμπτη της προηγούμενης εβδομάδας, κατά την οποία οι επιβάτες ανήλθαν σε 4.471.
Παρόμοια είναι η εικόνα και στα αεροδρόμια, καθώς παρατηρείται αύξηση της τάξης του 18% στην κίνηση στις αερογραμμές, ενώ τον Ιούλιο έφτασε το 22% σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα του 2013.
 
Πολλοί είναι κι εκείνοι που θα ταξιδέψουν οδικώς για τον προορισμό των διακοπών τους με στελέχη των ΚΤΕΛ να επισημαίνουν ότι η επιβατική κίνηση συγκριτικά με πέρυσι είναι αυξημένη κατά 15% προς όλες τις διαδρομές και ιδιαίτερη προτίμηση δείχνουν στα υπεραστικά λεωφορεία και τουρίστες με προορισμούς τα νησιά του Ιονίου και τις παραθαλάσσιες περιοχές της Πελοποννήσου.