Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, η οποία εκπροσώπησε την Ελληνική Βουλή στις εκδηλώσεις για τα 40 χρόνια από την τουρκική εισβολή και την συνεχιζόμενη κατοχή, ανέφερε ότι ενημερώθηκε από τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας Ν. Αναστασιάδη για την τρέχουσα προσπάθεια της Κύπρου για το μεγάλο θέμα του Κυπριακού.

 Σε όποιες αποφάσεις πάρουν ο κυπριακός λαός και η ηγεσία του, εμείς, είπε, είμαστε συμπαραστάτες για τα δίκαια αιτήματα, απέναντι σε μια Τουρκία η οποία φαίνεται αυτή τη στιγμή ότι είναι αδιάλλακτη. «Εμείς συμπαρατασσόμεθα και πάντα θα είμαστε δίπλα στην Κύπρο, την οποία θεωρούμε ένα κομμάτι του Ελληνισμού και του ελληνικού έθνους», διαβεβαίωσε η αντιπρόεδρος του Ελληνικού Κοινοβουλίου.