Της Ευγενίας Σέργη
Ο αγώνας του συνδέσμου γονέων για να μην κλείσει το Λύκειο Κύκκου στην Πάφο μετά από την απόφαση του Υπουργικού συμβουλίου για την εκεί μεταστέγαση με τη νέα σχολική χρονιά του Νικολαΐδειου Γυμνασίου και το σταδιακό κλείσιμο του Λυκείου, συνεχίζεται.
Αυριο στις 7 και 30 το πρωί θα προχωρήσουν σε επ αοριστον κατάληψη του σχολείου και προειδοποιούν ότι θα αποχωρήσουν μόνο οταν το Υπουργείο Παιδείας και το Υπουργικό αναθεωρήσουν την απόφαση τους:
Όπως δήλωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Γονέων του Λυκείου, Αντρέας Μαραθεύτης,«θέλουμε να στείλουμε το μήνυμα πως εάν δεν διασφαλιστεί η συνέχεια αυτή δεν θα σταματήσουμε τις κινητοποιήσεις. Η διατήρηση του Λυκείου Κύκκου είναι μία καθολική απαίτηση ολόκληρης της πολης της Πάφου.Θα συνεχίσουμε να περιφρουρούμε το σχολείο για όσο χρειαστεί.»
Αύριο είναι προγραμματισμένο να ξεκινήσει η μεταφορά του Νικολαίδειου Γυμνασίου στο Λύκειο Κύκκου, κάτι που όπως υποστηρίζει ο πρόεδρος των οργανωμένων γονέων θα δημιουργήσει σοβαρά λειτουργικά προβλήματα.
«Θα διοχετευτούν αναγκαστικά στον Πρώτο Λύκειο και στο λύκειο Αγίου Νεοφύτου τότε το πρόβλημα θα μεγιστοποιηθεί διότι ακριβώς θα έχουμε δύο Λύκεια μαμούθ στην πόλη της Πάφου.»
Στο πλευρό του συνδέσμου γονέων βρίσκονται φορείς της Πάφου αλλά και η ΟΕΛΜΕΚ.