Ο Αργύρης, εκτός από τις άριστες επιδόσεις του στο σχολείο, έχει πολλές διακρίσεις σε διαγωνισμούς Μαθηματικών και Φυσικής, καθώς και ως σκακιστής στο πρωτάθλημα τυφλών.
Χθες, σε συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στο ΑΠΘ, παρουσία του μαθητή και του πατέρα του, του πρύτανη Γ. Μυλόπουλου, του προέδρου του τμήματος Φυσικής Κ. Χρυσάφη και του προέδρου της Περιφερειακής Ενωσης Δήμων Κεντρικής Μακεδονίας, δημάρχου Νεάπολης - Συκεών Σ. Δανιηλίδη, αναζητήθηκαν λύσεις στο ζήτημα της εισαγωγής του Αργύρη Κουμτζή στο τμήμα Φυσικής του ΑΠΘ.
Τότε προτάθηκε στον μαθητή να σπουδάσει στο τμήμα Μαθηματικών, όπου δεν υπάρχουν ανάλογοι περιορισμοί με εργαστηριακά μαθήματα, και στη συνέχεια να κάνει μεταπτυχιακές σπουδές σε θεωρητικό κλάδο της Φυσικής.
Παράλληλα, συγκροτήθηκε επιτροπή στην οποία θα συμμετάσχει και ο καθηγητής του Αργύρη στο σχολείο Κ. Βουρλιάς, με σκοπό να εξειδικεύσει τις ανάγκες που πρέπει να καλύψει το ΑΕΙ σε υποδομές, εξοπλισμό και εξειδικευμένο προσωπικό, προκειμένου να δοθεί η δυνατότητα στον μαθητή να παρακολουθήσει τα εργαστηριακά μαθήματα.
Με βάση την πρόταση της επιτροπής, το ΑΠΘ θα προωθήσει αίτημα στο Υπουργείο Παιδείας, ώστε να καλυφθούν οι σχετικές δαπάνες, στις οποίες δεσμεύτηκε να συνδράμει και ο κ. Δανιηλίδης.