Το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε ότι κατόπιν σύστασης της αρμόδιας Αρχής και απόφασης της Επιτροπής Δημόσιας Υπηρεσίας (ΕΔΥ), η κα Άννυ Σιακαλλή, Διευθύντρια Τμήματος Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης, έχει αποσπασθεί από 7ης Ιουλίου 2014 στη Διοίκηση του Υπουργείου Εσωτερικών.
Οπως αναφέρεται, η κα Σιακαλλή θα εκτελεί ειδικά καθήκοντα και για περίοδο δύο χρόνων, για ικανοποίηση υπηρεσιακών αναγκών. Συγκεκριμένα, θα ασχολείται με θέματα και αρμοδιότητες, που σχετίζονται με την εκπροσώπηση, συντονισμό, ενοποίηση και αποδοτικότερη λειτουργία, εντός και εκτός Κύπρου, του Εθνικού Σημείου επαφής της Κύπρου με το Ευρωπαϊκό και Διεθνές Δίκτυο Παρακολούθησης και Ελέγχου της Μετανάστευσης.
Με την ευκαιρία, το Υπουργείο Εσωτερικών επιθυμεί να εκφράσει προς την κα Σιακαλλή το σεβασμό και την αναγνώρισή του για το έργο που έχει επιτελέσει όλα αυτά τα χρόνια στο Τμήμα Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης, μ’ ένα τεράστιο όγκο εργασίας και συχνά κάτω από εξαιρετικά αντίξοες συνθήκες.
Συναφώς αναφέρεται ότι η κα Χρυσταλλένη Κούττα – Λοίζου, με σύσταση της αρμόδιας Αρχής και απόφαση της ΕΔΥ, διορίστηκε από 7ης Ιουλίου 2014 Αναπληρώτρια Διευθύντρια Τμήματος Αρχείου Πληθυσμού και Μετανάστευσης.
Πρόβλημα με τους μακροχρόνιους μετανάστες τονίζει η Επ. Διοικησεως
Η σκληρή μεταναστευτική πολιτική και οι πρακτικές που ακολουθούνται στην Κύπρο, οδηγούν σε παραβιάσεις ανθρωπίνων δικαιωμάτων τόνισε η Επίτροπος Διοικήσεως Ελίζα Σαββίδου.
Μιλώντας στο κρατικό ραδιόφωνο για τη χθεσινή διαμαρτυρία τεσσάρων μεταναστών που κρατούνται στο κέντρο φιλοξενίας στη Μενόγια, η κυρία Σαββίδου ανέφερε ότι παρά τις συνεχείς εκθέσεις και υποδείξεις που έγιναν από το γραφείο της δεν έχει αντιμετωπισθεί αποτελεσματικά το πρόβλημα με τους μακροχρόνιους μετανάστες.
Επισήμανε επίσης ότι υπήρχε και πρόβλημα συνεργασίας με το Τμήμα Μετανάστευσης, καθώς το γραφείο της δεν είχε πρόσβαση στους φακέλους. «Αναγκάστηκα», είπε, «να επισκεφθώ η ίδια την διευθύντρια του τμήματος Αννυ Σιακαλλή δυό και τρείς φορές. Ελπίζω, πρόσθεσε, ότι με τη νέα διεύθυνση θα έχουμε καλύτερη επικοινωνία»
Για το χθεσινό επεισόδιο, η κυρία Σαββίδου ανέφερε ότι λειτουργοί του γραφείου της θα επισκεφθούν σήμερα το κέντρο φιλοξενίας στη Μεννόγια για να εξετάσουν το θέμα που δημιουργήθηκε.