Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ο υπουργός και ο αρχηγός του επιτελείου ανακοίνωσαν την είδηση αυτή στον πρόεδρο Πέτρο Ποροσένκο, ο οποίος είχε δώσει νωρίτερα σήμερα τη διαταγή να υψωθεί η σημαία στο δημαρχείο ώστε να υπογραμμιστεί έτσι συμβολικά η ανάκτηση της πόλης αυτής, η οποία ενδέχεται να σηματοδοτήσει μια καμπή στην "αντιτρομοκρατική επιχείρηση" που έχει στόχο να αποκατασταθεί ο κυβερνητικός έλεγχος στις φιλορωσικές αυτονομιστικές περιοχές του Ντονέτσκ και του Λουχάνσκ.
 
Image removed.
 
"Αυτή τη στιγμή που μιλάμε, η εθνική σημαία κυματίζει στο δημαρχείο του Σλαβιάνσκ, παρουσία ενός σχηματισμού ουκρανών στρατιωτών", δήλωσε ο Γκελετέι, σύμφωνα με ανακοίνωση της προεδρίας. Ο υπουργός Νεολαίας Ντμίτρι Μπουλάτοφ δήλωσε πως η σημαία των ανταρτών που κυμάτιζε προηγουμένως στο δημαρχείο θα καεί.
Ο Γκελετέι πρόσθεσε πως η αποκατάσταση των βασικών κοινωνικών υπηρεσιών και της λειτουργίας της αστυνομίας έχει ήδη αρχίσει στο Σλαβιάνσκ.
 
Ο πρόεδρος Ποροσένκο συνεχάρη τους στρατιώτες και ζήτησε να του παρουσιάσουν εντός της ημέρας τον κατάλογο αυτών που διακρίθηκαν κατά την ανάκτηση των περιοχών Μικολάγιβκα και Σεμένιβκα και του Σλαβιάνσκ.
 
Μια ανθρωπιστική αποστολή άρχισε να προσφέρει βοήθεια στους κατοίκους του Σλαβιάνσκ, ανακοίνωσε ακόμη η προεδρία.
Οι αρχηγοί των ενόπλων δυνάμεων ενημέρωσαν εξάλλου τον πρόεδρο πως ενόψει μιας νέας επιχείρησης, μια αναγνωριστική μονάδα βρίσκεται στο Κραματόρσκ, σε απόσταση 15 χλμ. από το Σλαβιάνσκ, για να ελέγξει αν η πόλη, όπου σύμφωνα με τη ρωσική τηλεόραση έχουν αναδιπλωθεί οι εξεγερμένοι, έχει παγιδευθεί με νάρκες.
 
Ο ηγέτης της αυτοανακηρυχθείσας Λαϊκής Δημοκρατίας του Ντονέτσκ Αλεξάντρ Μπροντάι δήλωσε, σύμφωνα με το πρακτορείο Ιντερφάξ, πως οι αυτονομιστές υποχρεώθηκαν να εγκαταλείψουν τις θέσεις τους κατά μήκος του βόρειου μετώπου τους εξαιτίας της επίθεσης των κυβερνητικών δυνάμεων και της "συντριπτικής αριθμητικής υπεροχής τους".
 
Πηγή προσκείμενη στους αντάρτες είπε στο Ρόιτερς πως τα ουκρανικά στρατεύματα υπερτερούσαν αριθμητικά των ανταρτών σε αναλογία 50 προς ένα.
 
"Η αντίστασή μας δεν διαλύθηκε", τόνισε πάντως ο Αντρέι Πούργκιν, ένας αρχηγός των ανταρτών, ο οποίος υποστήριξε πως οι μαχητές έφυγαν από την πόλη μόνο και μόνο για να προστατεύσουν τον άμαχο πληθυσμό.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Νωρίτερα.
 
Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Πέτρο Ποροσένκο διέταξε σήμερα το στρατό να υψώσει την ουκρανική σημαία στο Σλαβιάνσκ, ένα από τα προπύργια των αυτονομιστών ανταρτών στην ανατολική Ουκρανία, μετά τις πληροφορίες για επιτυχίες που κατήγαγαν οι ουκρανικές δυνάμεις στην περιοχη.
 
Νωρίτερα, ο υπουργός Εσωτερικών Αρσέν Αβάκοφ είχε ανακοινώσει ότι μεγάλος αριθμός φιλορώσων αυτονομιστών μαζί με τον αρχηγό τους Ιγκορ Στρελκόφ εγκατέλειπαν την πόλη, ύστερα από συγκρούσεις με τις ουκρανικές δυνάμεις.
 
Η ιστοσελίδα του Ουκρανού προέδρου σημειώνει ότι ο νεοδιορισθείς επικεφαλής του γενικού επιτελείου ενόπλων δυνάμεων είχε αναφέρει στον Πέτρο Ποροσένκο πως αυτονομιστές αντάρτες επλήγησαν από πυρά όλμων ενώ προσπαθούσαν να σπάσουν τις γραμμές των κυβερνητικών δυνάμεων. Οι αυτονομιστές έχασαν ένα άρμα μάχης και άλλα τεθωρακισμένα οχήματα. 
 
"Ο πρόεδρος έδωσε εντολή για την ανάρτηση της σημαίας της χώρας στο δημαρχείο του Σλαβιάνσκ", ένα από τα σημαντικότερα κτίρια στα οποία είχαν τη βάση τους οι αντάρτες, σύμφωνα με την ιστοσελίδα της προεδρίας.