Της Ευγενίας Σέργη
Ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας παρατηρήθηκε το μεσημέρι λόγω καύσωνα. Η περισινή μέγιστη συνολική κατανάλωση από τον Ιούνιο μέχρι και τον Σεπτέμβριο ήταν 840 μεγαβάτ. Σήμερα στις 2 και 30 το μεσημέρι λόγω των υψηλών θερμοκρασιών και των κλιματιστικών, η κατανάλωση ρεύματος σύμφωνα με τους αρμόδιους ξεπέρασε το περισινό ρεκόρ φτάνοντας τα 850 μεγαβάτ.
Σύμφωνα με τον Διευθυντή Λειτουργίας και προσωπικού του διαχειριστή συστήματος, Χρίστο Τουφεξή, η περσινή ζήτηση συνέβηκε στις αρχές Αυγούστου και η επίσημη είναι στα 840 μεγαβάτ ενώ αναμένεται φέτος να ανέλθει στα 865. Η αύξηση σημειώσε, είναι ένδειξη της σταδιακής βελτίωσης της οικονομικής κατάστασης και κάποιας εμπορικής βελτίωσης στον εμπορικό τομέα.
Αύξηση σύμφωνα με τον προϊστάμενο των τεχνικών υπηρεσιών του συμβουλίου υδατοπρομήθειας Λευκωσίας Γιώργο Δημητρίου, παρατηρήθηκε σήμερα και στην κατανάλωση νερού κυρίως στην πρωτεύουσα: "Σε σχέση με πέρσι είναι περισσότερη η ζήτηση περίπου 10%. Είχαμε μία μείωση λόγω του ότι ο κοσμος άρχισε να περιορίζει την ζήτηση, όμως τώρα λόγω του καύσωνα δεν σκέφτονται οικονομικά σκέφτονται πώς να αξιοποιήσουν το νερό".
Χάριν στο σωστό προγραμματισμό ολοκληρώθηκαν στο μεταξύ ενωρίτερα από ότι υπολογίζετο οι εργασίες αναβάθμισης του συστήματος ύδρευσης της Λευκωσίας, με αποτέλεσμα να μην ταλαιπωρηθούν οι καταναλωτές.
Nωρίτερα από ότι υπολογιζόταν θα ολοκληρωθούν τελικά τα έργα του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας και τα οποία είχαν ως αποτέλεσμα να μείνουν χωρίς νερό από το πρωί αρκετές περιοχές στην πρωτεύουσα. Αυτό χάρη στον σωστό προγραμματισμό που έγινε. Περισσότερα στο βίντεο από την Ευγενία Σέργη.
Χωρίς νερό πολλές περιοχές της Λευκωσίας - Μάθετε ποιες
Από τις 7 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ, θα παραμείνουν χωρίς νερό, λόγω διακοπής, πολλές περιοχές της πρωτεύουσας.
Συγκεκριμένα, θα γίνει διακοπή νερού στις περιοχές:
Χίλτον, Καϊμακλί, Παλλουριώτισσα, Βόρειο Πόλο, Αγλαντζιά και Στρόβολο παρά τη λεωφόρο Λεμεσού. Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συμβουλίου Υδατοπρομήθειας Λευκωσίας, η διακοπή θα γίνει λόγω βελτιωτικών έργων στο δίκτυο.
Η ανακοίνωση αναφέρει ότι θα καταβληθεί προσπάθεια για ταχύτερη αποπεράτωση των εργασιών, αλλά την ίδια ώρα καλεί τους επηρεαζόμενους καταναλωτές όπως περιορίσουν την κατανάλωση νερού στο ελάχιστο δυνατόν.