Του Μάριου Αδάμου
Το πρωί λειτουργοί των υγειονομικών υπηρεσιών, σύμφωνα με τον πρόεδρο του Κοινοτικού Συμβουλίου της ακριτικής κοινότητας Χρηστάκη Παναγιώτου, προχώρησαν σε ψεκασμούς και απολυμάνσεις μετά τις υποψίες για την ύπαρξη κρουσμάτων τύφου.
Το μεσημέρι πήραν εξιτήριο από το Γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας, όπου νοσηλεύονταν τις τελευταίες μέρες, οι τρεις εργάτες του Τμήματος Αρχαιοτήτων οι οποίοι παρουσίασαν συμπτώματα τύφου, χωρίς να επιβεβαιώνεται προς το παρόν ότι μολύνθηκαν με τη συγκεκριμένη ασθένεια.
Τα πρώτα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων δεν κατέδειξαν ακριβώς το είδος της λοίμωξης με το οποίο προσβλήθηκαν. Τα πρόσωπα αυτά θα επισκεφθούν ξανά τις επόμενες μέρες το νοσοκομείο για να υποβληθούν εκ νέου σε εξετάσεις.
Τα μέλη του συνεργείου, τις προηγούμενες μέρες ενώ ασχολούνταν με την ανασκαφή στο χώρο του προσκυνήματος του Αγίου Περνιακού, στην ουδέτερη ζώνη μεταξύ της Δένειας και της κατεχόμενης κοινότητας της Αυλώνας, εμφάνισαν συμπτώματα τύφου.
Πέντε επισκέφθηκαν το νοσοκομείο και τρεις εξ αυτών κρατήθηκαν για νοσηλεία.
Οι εργασίες στην περιοχή σύμφωνα με το λειτουργό του τμήματος Αρχαιοτήτων και υπεύθυνο της ανασκαφής, Γιώργο Φιλοθέου, αναμένεται να επαναρχίσουν τις επόμενες μέρες.
Η συγκεκριμένη περιοχή θεωρείται ιδιαίτερα ευαίσθητη για την εξάπλωση της νόσου, αφού είναι μια από τις μεγαλύτερες αρχαίες νεκροπόλεις της Κύπρου καθώς επίσης γειτνιάζει με τις κατεχόμενες περιοχές.