Η τελετή πραγματοποιήθηκε το πρωί στο Προεδρικό Μέγαρο στην παρουσία του Υπουργού Δικαιοσύνης Ιωνά Νικολάου και του Αρχηγού Αστυνομίας Ζαχαρία Χρυσοστόμου.
Όπως είπε ο Πρόεδρος Αναστασιάδης, άξια η αστυφύλακας λαμβάνει το μετάλλιο επ' ανδραγαθία, αφού υπέδειξε αφοσίωση στο καθήκον και υπέρμετρο ζήλο αψηφώντας τους κινδύνους που διέτρεχε η ζωή της.
Η Ιωάννου, μητέρα ενός παιδιού, στις 3 Απριλίου τα ξημερώματα, ενώ επέστρεφε στο σπίτι της από το καθήκον της, στον Αστυνομικό Σταθμό Πολεμιδιών, εντόπισε το δράστη ένοπλης ληστείας σε αρτοποιείο και τον καταδίωξε άοπλη μέχρι την κοίτη του ποταμού Γαρίλλη όπου και τον συνέλαβε.