Του Γιάννη Σελινόπουλου
Σε σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου για την μεθεπόμενη Πέμπτη 19 Ιουνίου, προχώρησε ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας.
Οπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, ήδη τα πολιτικά κόμματα έχουν προσκληθεί επισήμως από το Προεδρικό Μέγαρο και η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου έχει ορισθεί να αρχίσει στις δέκα το πρωί.
Η συνεδρία του Εθνικού Συμβουλίου θα πραγματοποιηθεί τέσσερα 24ωρα πριν από την επόμενη προκαθορισμένη συνάντηση των ηγετών των δύο κοινοτήτων, Νίκου Αναστασιάδη και Ντερβίς Ερογλου, τη Δευτέρα 23 Ιουνίου.
Η σύγκληση του Εθνικού Συμβουλίου είχε προαναγγελθεί μετά την πρόσφατη σύσκεψη των αρχηγών των κομμάτων στο Προεδρικό Μέγαρο, στις 29 Μαΐου, αλλά δεν είχε αποφασιστεί τότε ο ακριβής χρόνος.
Μετά το πέρας εκείνης της συνεδρίας, οι αρχηγοί των κομμάτων της αντιπολίτευσης είχαν ζητήσει όπως συγκληθεί άμεσα το Εθνικό Συμβούλιο, και συζητηθούν οι προτάσεις που καταθέτει η ελληνοκυπριακή πλευρά στο τραπέζι των συνομιλιών.
Εν τω μεταξύ, τα αυτονόητα - στο παρόν τουλάχιστο στάδιο των συνομιλιών - κλήθηκε να επιβεβαιώσει στα κατεχόμενα ο Ντερβίς Ερογλου: "Οι διαπραγματευτές συνεχίζουν τις συναντήσεις τους και εγώ θα συναντηθώ με τον Αναστασιάδη στις 23 Ιουνίου. Διαψεύδω ότι οι συνομιλίες έχουν καταρρεύσει".
Ο Ντερβίς Ερογλου είχε κληθεί να σχολιάσει δημοσίευμα στα κατεχόμενα, σύμφωνα με το οποίο, ο διάλογος έχει καταρρεύσει, και τόνισε ότι αυτό το δημοσίευμα δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.