Αναστατώθηκαν οι φιλομοναρχικοί του κόσμου όταν είδαν σε φωτογραφία τον Μπαράκ Ομπάμα να ακουμπά τη βασίλισσα Ελισάβετ, κάτι που απαγορεύεται αυστηρότατα από το πρωτόκολλο για οποιονδήποτε θνητό, και μάλιστα σε πολύ… ευαίσθητη περιοχή!
Η φωτογραφία τραβήχτηκε στην Νορμανδία κατά τη διάρκεια των εορτασμών για την 70ή επέτειο της D-Day και έκανε άμεσα τον γύρο του κόσμου, μέσω διαδικτύου.
Αν κοιτάξει κανείς καλύτερα τη φωτογραφία βέβαια, φαίνεται ότι το στιγμιότυπο μάλλον οφείλεται στην γωνία λήψης και στην χρήση τηλεφακού και δεν υπάρχει πραγματική επαφή.
Το βέβαιο είναι ότι μάλλον οι Ομπάμα δεν τα έχουν και πολύ καλά με το πρωτόκολλο, το οποίο έχουν ξανασπάσει στο παρελθόν, όταν η πρώτη κυρία των ΗΠΑ κατά τη διάρκεια επίσκεψής της στο Λονδίνο το 2009 είχε περάσει το χέρι της γύρω από την πλάτη της βασίλισσας σε μία εγκάρδια αγκαλιά, κάτι που όπως είπαμε απαγορεύεται ρητά, καθώς η Ελισάβετ δεν θεωρείται άνθρωπος αλλά σύμβολο και δεν επιτρέπεται καμιά επαφή με κοινούς θνητούς.
//www.youtube.com/watch?v=HGfNVFGTTzI