Αυτό αναφέρεται σε γραπτή δήλωση του Δήμου Αγίας Νάπας, στην οποία καλεί τους επισκέπτες να χρησιμοποιούν ελεύθερα όλους τους χώρους στάθμευσης για τα οχήματά τους αγνοώντας τις πινακίδες.
Επίσης, καλεί τον κόσμο να αποφεύγει να σταθμεύει πάνω στα πεζοδρόμια ή σε χώρους που δεν επιτρέπεται η στάση και η στάθμευση.