Ο Υπουργός Γεωργίας Νίκος Κουγιάλης είχε χθες συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Κινήματος Οικολόγων Γιώργο Περδίκη και τον Αναπληρωτή Γενικό Γραμματέα Άδωνη Γιάγκου και εκπροσώπους φιλοζωικών οργανώσεων.
Όπως δ'ηλωση ο κ. Γιάγκου. "κατά τη συνάντηση συζητήθηκαν θέματα ευημερίας των ζώων σε σχέση και με τις κακοποιήσεις ζώων, φαινόμενο το οποίο έχει πάρει διαστάσεις το τελευταίο διάστημα με σχετικές δημοσιεύσεις και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης".
Πρόσθεσε ότι συζητήθηκαν και θέματα που έχουν να κάμουν με προϋπολογισμούς που αφορούν τις χρηματοδοτήσεις των καταφυγίων ζώων αλλά και μέτρα ευημερίας των ζώων, όπως οι στειρώσεις, προϋπολογισμοί οι οποίοι έχουν μειωθεί σοβαρά.
"Ο Υπουργός το είδε πάρα πολύ θετικά και θα έχουμε σύντομα ανακοίνωση κάποιων μέτρων τα οποία θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση", ανέφερε ο κ. Γιάγκου.
Ανέφερε επίσης πως εξετάστηκε και το ζήτημα ίδρυσης Ενιαίου Φορέα για την Προστασία και την Ευημερία των Ζώων, όπως είχε αποφασιστεί και στην πρόσφατη σχετική σύσκεψη στο Προεδρικό Μέγαρο.
"Όλα αυτά δείχνουν ότι είμαστε σε ένα καλύτερο δρόμο απ' ότι ήμασταν μέχρι πρόσφατα χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ανησυχίες για τον τρόπο χειρισμού και την ευημερία των ζώων στην Κύπρο", δήλωσε ο κ. Γιάγκου, υποδεικνύοντας πως σημαντικός είναι επίσης ο ρόλος της παιδείας και πως ακριβώς στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκε και το ενδεχόμενο εφαρμογής κάποιου σχετικού με την ευημερία των ζώων προγράμματος στα σχολεία.
Στη συνάντηση συμμετείχαν πέρα από την ηγεσία του Κινήματος Οικολόγων, η Πρόεδρος της Ένωσης Φιλοζωϊκών Οργανώσεων Κύπρου «Φωνή για τα Ζώα Κύπρου»΄Μαίρη Αναστάση και ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Προστασίας και Ευημερίας των Γάτων Ντίνος Αγιομαμίτης.