Σύμφωνα με τον βοηθό γενικό διευθυντή της πυροσβεστικής Γιαννάκης Λοΐζου, αν και στο υπόγειο υπάρχει μεγάλη ποσότητα πλαστικών και οξέων εντούτοις δεν υπάρχει κίνδυνος μεγάλης έκρηξης καθώς τα υλικά ψύχονται με τη χρήση νερού. Σημειώνονται είπε, μικρές εκρήξεις αλλά η πυρκαγιά είναι καθηλωμένη και δεν υπάρχει κίνδυνος ανάφλεξης.
Αναφερόμενος στον τοξικό καπνό και τις αναθυμιάσεις στην ατμόσφαιρα, κάλεσε τους κατοίκους της περιοχής να έχουν κλειστά τα παράθυρά τους και να αποφεύγουν να βγαίνουν στο ύπαιθρο.
To πρωί έγιναν μετρήσεις για την ποιότητα του αέρα στην περιοχή, και αποφασίστηκε να μην λειτουργήσουν τρεις επιχειρήσεις για προλημτικούς λόγους.
Στην περιοχή βρίσκονται συνολικά 15 πυροσβεστικά οχήματα, 12 από την Πυροσβεστική Υπηρεσία και 3 από την Επαρχιακή Διοίκηση, που συνεχίζουν το έργο της κατάσβεσης.
Χθες.
Του Θησέα Ιωάννου
Θα χρειαστούν άλλες τουλάχιστον 48 ώρες για την κατάσβεση της πυρκαγιάς που εκδηλώθηκε χθες σε πολυκατάστημα οικιακού εξοπλισμού στη Λεμεσό και για να μπορέσουν οι πυροσβέστες να εισέλθουν για έρευνες.
Συνέχισε και σήμερα να φλέγεται το πολυκατάστημα οικιακού εξοπλισμού στη Λεμεσό. Οι φλόγες μαίνεται στο υπόγειο, στο οποίο υπάρχουν αρκετά εύφλεκτα με αποτέλεσμα να καθίσταται το έργο της πυρόσβεσης πολύ δύσκολο.
Η φωτιά στους υπόλοιπους χώρους του πολυκαταστήματος σύμφωνα με τον αναπληρωτή διευθυντή της πυροσβεστικής Μάρκο Τράγκολα τέθηκε αργά χθες το βράδυ υπό πλήρη έλεγχο:
"Το έργο της κατάσβεσης εξακολουθεί να είναι πάρα πολύ δύσκολο αφού πρόκειται για ένα τεράστιο υπόγειο το οποίο είναι περίπου 3 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα και είναι γεμάτο με προϊόντα επικίνδυνα υλικά και εύφλεκτα υλικά. Αυτό που γίνεται είναι προσπάθεια ψύξης της περιοχής".
Εφιαλτική ήταν η νύκτα και για τους κατοίκους της περιοχή αφού ορισμένοι κλήθηκαν για εγκαταλείψουν τις εστίες τους για κάποιες ώρες λόγω των μαύρων καπνών και των αναθυμιάσεων.
Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς κινητοποιήθηκαν 15 οχήματα της πυροσβεστικής με 45 πυροσβέστες από όλες τις επαρχίες.
//www.youtube.com/watch?v=H6lZRPJuOl4
Νωρίτερα σήμερα.
Ολοκληρωτική είναι η καταστροφή στον ισόγειο χώρο του πολυκαταστήματος οικιακού εξοπλισμού, εργαλείων, ειδών υγιεινής, στην περιοχή Αγίου Αθανασίου, από την πυρκαγιά που μαινόταν χθες ανεξέλεγκτη για τρεις ώρες.
Εκτεταμένες ζημιές υπέστη και η υπόγεια αποθήκη του πολυκαταστήματος.
Στις φλόγες τυλίχθηκαν ένα αυτοκίνητο που βρισκόταν σταθμευμένο στην είσοδο του εργοστασίου καθώς και πάσσαλοι της Ηλεκτρικής. Από τις μέχρι τώρα εξετάσεις διαφάνηκε ότι η πυρκαγιά ξεκίνησε από τον εξωτερικό χώρο.
Χθες.
Του Θησέα Ιωάννου
Σε συναγερμό τέθηκε η πυροσβεστική υπηρεσία στην Λεμεσό μετά από πυρκαγιά που ξέσπασε σε πολυκατάστημα οικιακού εξοπλισμού. Τεράστιες ζημιές άφησε πίσω της η πυρκαγιά ενώ πολίτες έτρεχαν να σώσουν τα αυτοκίνητα τους θέτοντας σε κίνδυνο ακόμη και την ζωή τους.
//www.youtube.com/watch?v=rUYsfJHWFKA
Μάχη με τις πύρινες γλώσσες από τις 2:40 το μεσημέρι. Πυκνός καπνός σκέπασε τον ουρανό ενώ οι φλόγες που επεκτάθηκαν και στο υπογειο κατεκαυσαν οτι βρικοταν εντος του καταστηματος.
Οχήματα παραδόθηκαν στις φλόγες ενώ πολίτες έτρεχαν να σώσουν τα οχήματα θέτοντας σε κίνδυνο ακόμη και την ζωή τους.
Μέλη της πολιτικής ʼμυνας εκκένωσαν κτίρια της γύρω περιοχής με προτερίότητα τα πολυόροφα κτίρια Οι Κάτοικοι κλήθηκαν να βρίσκονται σε ετοιμότητα εκκένωσης και εγκατάληψης των σπιτιών τους.
Στην μάχη για την κατάσβεση της πυρκαγιά ρίχθηκαν 14 πυροσβεστικά οχήματα από τη Λεμεσό, τη Λευκωσία, τη Πάφο, την Λάρνακα την ΕΜΑΚ και την επαρχιακή διοίκηση Λεμεσού.Η μάχη με τις φλόγες θα συνεχιστεί καθόλη τη διάρκεια της νύχτας λόγω της δυσχέρειας που προκαλεί στο έργο των πυροσβεστών η φωτιά στο υπόγειο της αποθήκης.
Δυνάμεις της υπηρεσίας θα παραμείνουν στη σκηνή μέχρι και αύριο ώστε να αποκλειστεί κάθε ενδεχόμενο αναζωπύρωσης.
//www.youtube.com/watch?v=HDfQc2auTE0
Νωρίτερα σήμερα.
Εκτός ελέγχου μαίνεται η μεγάλη πυρκαγιά που ξέσπασε στις 14:30 σε πολυκατάστημα οικιακού εξοπλισμού, εργαλείων και ειδών υγιεινής, που βρίσκεται στη βιομηχανική Λινόπετρας στη Λεμεσό.
Για την κατάσβεση της φωτιάς κινητοποιήθηκε ισχυρή δύναμη της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας με 14 οχήματα από όλες τις επαρχίες.
Λόγω των υλικών που βρίσκονται μέσα στο πολυκατάστημα, πυκνοί μαύροι καπνοί έχουν καλύψει την περιοχή.