Το λεωφορείο των ΚΤΕΛ, που εκτελούσε δρομολόγιο από τον Πύργο για την Πάτρα, έπεσε υπό άγνωστες συνθήκες από την περιφερειακή οδό στον παράδρομο της εθνικής οδού, στό ύψος του κόμβου της Οβρυάς.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, έχουν τραυματιστεί πέντε επιβάτες που έχουν μεταφερθεί στο νοσοκομείο Άγιος Ανδρέας και νοσηλεύονται εκτός κινδύνου.
Ωστόσο, πληροφορίες κάνουν λόγο και για άλλους επιβάτες που παραμένουν εγκλωβισμένοι στο λεωφορείο που έχει ανατραπεί. Στο σημείο σπεύδουν δυνάμεις της πυροσβεστικής.