Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο κ. Στουρνάρας, όπως μετέφερε σε πολλούς δημοσιογράφους χθες στενός του συνεργάτης στο υπουργείο, εμφανιζόταν μάλιστα τόσο πολύ ενοχλημένος από τις κριτικές που δέχτηκε, που φέρεται να είπε ότι «δεν θα γίνω εγώ σάκος του μποξ κανενός», και άφησε να εννοηθεί ότι ετοιμάζει και την έξοδό του από το υπουργείο το οποίο υπηρετεί από τον Ιούλιο του 2012, και μάλιστα κατά τους Ευρωπαίους ομολόγους του, «έχει κάνει εξαιρετική δουλειά».

Σήμερα, μέσω των ίδιων κύκλων, ο κ. Στουρνάρας διαμηνύει ότι «συνεχίζει κανονικά τη δουλειά του στο υπουργείο», αλλά δεν παύουν ταυτόχρονα να επαναλαμβάνουν ότι «ο κ. Υπουργός είναι πολύ δυσαρεστημένος».
 
Από το βράδυ της περασμένης Κυριακής όταν και επιβεβαιώθηκε η ήττα, κατά 3,81%, της ΝΔ από τον ΣΥΡΙΖΑ, φούντωσε η συζήτηση στα κομματικά επιτελεία της κυβερνητικής παράταξης για «άμεσο ανασχηματισμό», και ένα από τα πρώτα ονόματα που κυκλοφόρησαν ήταν εκείνο του Υπουργού Οικονομικών.
 
Aυτό είχε συμβεί και πριν από 2 μήνες περίπου, όταν και πάλι ετέθη θέμα από κύκλους της ΝΔ, ότι ο Σαμαράς θα αντικατασταθεί, με το σκεπτικό ότι «με τις συνεχείς φορολογικές επιβαρύνσεις που επιβάλει, έχει στραγγαλίσει την αγορά και έχει γονατίσει τους πολίτες, που συνεχώς είναι με το χέρι στη τσέπη».
 
Οι εφημερίδες σήμερα μιλάνε για ενόχληση του πρωθυπουργού για όλον αυτόν τον θόρυβο περί του κ. Στουρνάρα, και φέρεται να επικοινώνησε μαζί του από τις Βρυξέλλες απ’ όπου επιστρέφει το απόγευμα σήμερα.
 
Ως προς το πότε θα γίνει ο ανασχηματισμός, υπάρχουν δύο τάσεις. Από την μία εκείνη που εκδηλώνεται από τον στενό πρωθυπουργικό κύκλο του Μαξίμου, που λέει ότι πριν ολοκληρωθεί η ελληνική προεδρία, στα τέλη Ιουνίου, «δεν μπορεί και δεν πρέπει να γίνει τίποτα».
 
Και η δεύτερη τάση έρχεται από τον καθαρά κομματικό χώρο που πιστεύει ότι «οι αλλαγές είναι ζήτημα χρόνου και, πάντως, δεν μπορούν να αναβληθούν επί μακρόν».