Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
 
Πάνω απ' όλα να δώσουμε λύσεις, δηλώνει ο Α. Νεοφύτου 
 
Οφείλουμε με ωριμότητα να βάλουμε στο πλάι την καθαρή εκλογική μας επικράτηση και πάνω απ` όλα να δώσουμε λύσεις, δήλωσε απόψε ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ Αβέρωφ Νεοφύτου, προσθέτοντας παράλληλα ότι ο τόπος χρειάζεται αλλαγές σε νοοτροπίες και πρακτικές και οι πολιτικοί πρώτοι απ` όλους θα πρέπει να τις κάνουν.
 
Ο κ. Νεοφύτου, προέβαινε σε δήλωση, στα κεντρικά γραφεία του ΔΗΣΥ, πλαισιωμένος από τον Κοινοβουλευτικό Εκπρόσωπο Νίκο Τορναρίτη και την Αντιπρόεδρο του ΔΗΣΥ Στέλλα Κυριακίδου, καθώς και την Αναπληρωτή Εκπρόσωπο Τύπου του ΔΗΣΥ Σταυριάνα Κοφτερός.
 
«Εν μέσω πρωτοφανών δυσκολιών για την κοινωνία και την οικονομία μας ο ΔΗΣΥ κατέγραψε το ψηλότερο ποσοστό στις Ευρωεκλογές», είπε. Αυτό, πρόσθεσε, «επιβεβαιώνει πως ο ΔΗΣΥ έχει την πιο συγκροτημένη, ρεαλιστική και αξιόπιστη πρόταση για να διασφαλίσουμε την ευρωπαϊκή μας πορεία και να βγούμε από την κρίση».
 
Ο Πρόεδρος του ΔΗΣΥ συνέχισε λέγοντας ότι «η πρώτη θέση του ΔΗΣΥ με σημαντική διαφορά από το δεύτερο κόμμα, φανερώνει πως απέναντι στις μεγάλες προκλήσεις του τόπου οι πολίτες εμπιστεύονται τη συνετή και υπεύθυνη πολιτική που λέει σκληρές αλήθειες γι αυτά που πρέπει να γίνουν».
 
Την ίδια όμως στιγμή, είπε ο κ. Νεοφύτου, οφείλουμε με ωριμότητα να βάλουμε στο πλάι την καθαρή εκλογική μας επικράτηση, προσθέτοντας ότι όταν άνθρωποι χάνουν τη δουλειά τους, όταν οι νέοι και οι νέες μας δεν μπορούν να βρουν δουλειά, όταν τα εισοδήματα μειώνονται σημαντικά δεν είναι ώρα για εκλογικούς πανηγυρισμούς. «Πάνω απ` όλα πρέπει να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα και να δώσουμε λύσεις», είπε.
 
Ευχαρίστησε τους πολίτες που επέλεξαν το ΔΗΣΥ. «Η εμπιστοσύνη τους γίνεται ευθύνη για να κάνουμε αυτά που πρέπει να γίνουν», ανέφερε. Απευθύνθηκε παράλληλα και στους πολίτες που έκαναν μια διαφορετική επιλογή ή απείχαν από τις εκλογές λέγοντας ότι «πέραν από οποιαδήποτε πολιτική διαφορά μας ενώνει όλους ο τόπος μας και η πατρίδα μας».
Η κυπριακή κοινωνία, πρόσθεσε, ο κ. Νεοφύτου, «παρά τις μεγάλες θυσίες και τις δυσκολίες επιδεικνύει μεγάλη σύνεση και ωριμότητα στην κοινή προσπάθεια ν` αλλάξουμε τα δεδομένα που έφερε η κρίση και να φτιάξουμε μαζί μια καλύτερη Κύπρο».
 
«Η κατάσταση που παρέλαβε η Κυβέρνηση είναι γνωστή», είπε, προσθέτοντας ότι «στο χρόνο που πέρασε έγιναν σοβαρά βήματα σταθεροποίησης της οικονομίας μας». Αυτά, ανέφερε, έχουν αναγνωριστεί από τους Ευρωπαίους εταίρους και τους διεθνείς οίκους αξιολόγησης ως προσπάθειες στη σωστή κατεύθυνση για να βγει η χώρα μας από την κρίση.
 
Το ΑΚΕΛ νίκησε το στοίχημα των δύο εδρών με Χατζηγεωργίου και Συλικιώτη 
 
Εκφράζουμε την ικανοποίησή μας για το αποτέλεσμα δήλωσε ο ΓΓ του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού: "Δώσαμε την εκλογική μάχη σε πολύ δύσκολες συνθήκες. Ως πρώτο βασικό στόχο καθορίσαμε την εκλογή δύο ευρωβουλευτών. Δεύτερος στόχος μας ήταν  η διατήρηση των ποσοστών  του ΑΚΕΛ στα επίπεδα των πρόσφατων προεδρικών εκλογών.Με τη σκληρή δουλειά των στελεχών, μελών και φίλων του ΑΚΕΛ καταφέραμε να υλοποιήσουμε τους στόχους μας. Θέλω από τα βάθη της καρδιάς μου να ευχαριστήσω και να συγχαρώ όλους όσοι κατά την προεκλογική περίοδο έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Όλους όσοι πάλεψαν και έφεραν σε πέρας ένα πολύ δύσκολο έργο. Η εκλογική επιτυχία ανήκει πρώτιστα σ’ αυτούς. Συγχαίρω επίσης τους υποψήφιους του ΑΚΕΛ, που κόσμησαν το ψηφοδέλτιο του Κόμματος. Εργάστηκαν σκληρά και συνέβαλαν ουσιαστικά στην επαφή με τον κόσμο. Υπερασπίστηκαν με σθένος και επιτυχία τις θέσεις και τις απόψεις του Κόμματος. Το φαινόμενο της ψηλής αποχής παρατηρήθηκε σε όλες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Οι λαοί της Ευρώπης με την αποχή τους, εκφράζουν την απογοήτευση και την αντίδρασή τους στις νεοφιλελεύθερες πολιτικές λιτότητας που ακολουθούνται από τους κυρίαρχους κύκλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εκφράζουν την απαξίωση και τη διαμαρτυρία τους για τα δημοκρατικά ελλείμματα που, δυστυχώς, διευρύνονται. Η αποχή είναι ψηλή και στην Κύπρο. Ο λαός μας έχει ένα επιπλέον λόγο να είναι οργισμένος με την Ευρωπαϊκή Ένωση, λόγω των σκληρών και άδικων αποφάσεων που έλαβαν οι κυρίαρχοι ευρωπαϊκοί κύκλοι εναντίον της Κύπρου.Ταυτόχρονα, ως ΑΚΕΛ δεν παραγράφουμε το γεγονός ότι στις εκλογές σημαντικό μέρος των συμπολιτών μας, με την αποχή του, έκφρασε την απογοήτευση του. Έξεφρασε  τη δυσφορία του για το πολιτικό σύστημα και τις πολιτικές δυνάμεις. Δεν αγνοούμε ούτε και υποτιμούμε αυτά τα μηνύματα".
 
 
 
 
Παπαδόπουλος: Το ΔΗΚΟ έχει καταγράψει την μικρότερη πτώση από όλα τα κόμματα 
 
Την ικανοποίηση του για τα ποσοστά που έλαβε το ΔΗΚΟ στις ευρωεκλογές, μέσα από τις δύσκολες συνθήκες που διεξήχθη ο προεκλογικές αγώνας, εξέφρασε ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος, αναφέροντας ότι “το ΔΗΚΟ έχει καταγράψει τη μικρότερη πτώση των εκλογικών του ποσοστών, συγκρινόμενο με όλα τα κοινοβουλευτικά κόμματα και σχηματισμούς που κατήλθαν στις ευρωεκλογές του 2009 και διατηρεί τον πρωταγωνιστικό του ρόλο στο χώρο του κέντρου”.
 
//www.youtube.com/watch?v=_UIlKtQAi5Y
 
“Φαίνεται ότι ο κόσμος και ιδιαίτερα ο περήφανος κόσμος του ΔΗΚΟ ανταποκρίθηκε στο μήνυμα διεκδίκησης που το κόμμα προέβαλε κατά την προεκλογική περίοδο”, είπε ο κ. Παπαδόπουλος σε δηλώσεις του απόψε από τα γραφεία του ΔΗΚΟ.
 
Ο κ. Παπαδόπουλος διαβεβαίωσε ότι “το ΔΗΚΟ θα ασκήσει με τρόπο υπεύθυνο και απόλυτο αυτόν τον ρυθμιστικό του ρόλο”.
 
Ταυτόχρονα, ο κ. Παπαδόπουλος διαβεβαίωσε τον κυπριακό λαό ότι “το ΔΗΚΟ θα αξιοποιήσει το μήνυμα των σημερινών εκλογών” το οποίο είναι “δεν συμβιβαζόμαστε, δεν υποχωρούμε, συνεχίζουμε να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα του κυπριακού ελληνισμού”.
 
Επιπλέον, ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι “για πρώτη φορά στην ιστορία της Κυπριακής Δημοκρατίας, περισσότερος κόσμος δεν πήγε να ψηφίσει - επέλεξε να μην προσέλθει στις κάλπες – από τον κόσμο που επέλεξε να ασκήσει αυτό το ιερό δικαίωμα”, προσθέτοντας ότι αυτή η τεράστια αποχή πρέπει να μας προβληματίσει αλλά και να μας ανησυχήσει όλους”.
 
“Τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών στέλλουν ένα ηχηρό μήνυμα σε ολόκληρο το πολιτικό σύστημα καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των συμπολιτών μας εξέφρασε την απογοήτευση του μέσα από τις κάλπες για όσα έχουν συμβεί τα προηγούμενα χρόνια και για όσα συμβαίνουν σήμερα”, ανέφερε, προσθέτοντας ότι αυτή η απογοήτευση εκφράστηκε μέσα από “την αποχή και επιλέγοντας συνδυασμούς που δεν εκπροσωπούνται σήμερα στη Βουλή των Αντιπροσώπων”.
 
Ανέφερε ότι το ΔΗΚΟ κατανοεί πλήρως το μήνυμα που έχει στείλει σήμερα το εκλογικό Σώμα και πρόσθεσε ότι αυτό είναι “μήνυμα για αλλαγή ύφους, αλλαγή νοοτροπίας και για διαφάνεια στην πολιτική ζωή”.
 
Μήνυμα, συνέχισε, “για αποτελεσματικότητα στην αντιμετώπιση των προβλημάτων που υποβαθμίζουν την ποιότητα ζωής”.
 
“Το ΔΗΚΟ από την 1η Δεκεμβρίου κινείται προς αυτή την κατεύθυνση, προτείνει συγκεκριμένες και ρεαλιστικές λύσεις για όλα τα προβλήματα που ταλανίζουν σήμερα το λαός μας”, πρόσθεσε.
 
Ανέφερε ότι “το ΔΗΚΟ δηλώνει με υπευθυνότητα πως θα συνεχίσει να στηρίζει κάθε θετικό μέτρο αλλά και θα ασκεί κριτική σε κάθε απόφαση που κρίνουμε ότι είναι επιζήμια για την Κύπρο και το λαό μας”.
 
Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι “έχει καταστεί σαφές πως πρέπει να κινηθούμε πολύ γρήγορα προς την κατεύθυνση των αλλαγών που πρέπει να γίνουν”, προσθέτοντας ότι “πρέπει να ανταποκριθούμε σε αυτά που ζητά από εμάς η κοινωνία και προς αυτή την κατεύθυνση είναι πρόθεση μου να αναλάβω συγκεκριμένες πρωτοβουλίες”.
 
Ανέφερε ότι “προεκλογικά το ΔΗΚΟ ζήτησε από τους πολίτες τη δυνατότητα να διεκδικήσουμε για την Ευρώπη, για την Κύπρο και για μια καλύτερη ζωή”.
 
Σύμφωνα με τον κ. Παπαδόπουλο, στο συνολικό πολιτικό σκηνικό και στο πολιτικό πλαίσιο όπως έχει διαμορφωθεί με τα αποτελέσματα των ευρωεκλογών, το ΔΗΚΟ έχει αυτή τη δυνατότητα και αυτή τη δύναμη, μας την χάρισε ο περήφανος δηκοϊκός κόσμος”.
 
Ο Πρόεδρος του ΔΗΚΟ ευχαρίστησε τα στελέχη του κόμματος που εργάστηκαν σε ολόκληρη την Κύπρο, συστηματικά και έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό για το κόμμα, καθώς και τους υποψηφίους και υποψήφιες ευρωβουλευτές του ΔΗΚΟ για την τεράστια προσπάθεια τους, το ήθος και τον πολιτικό πολιτισμό τους.
 
Άνοιγμα προς τον ενδιάμεσο χώρο, εξήγγειλε ο Πρόεδρος του ΚΣ ΕΔΕΚ 
 
Άνοιγμα προς τον ενδιάμεσο χώρο ετοιμάζει το ΚΣ ΕΔΕΚ, μετά και το σημερινό αποτέλεσμα των ευρωεκλογών, δήλωσε πριν από λίγο ο Πρόεδρος του Κινήματος Γιαννάκης Ομήρου.
 
«Το εκλογικό αποτέλεσμα, πέραν των επιμέρους ποσοστών καταδεικνύει ότι οι πολίτες που στήριξαν τον ενδιάμεσο πολιτικό χώρο στέλλουν ένα σαφές μήνυμα για ευρύτερη συνεργασία των κομμάτων που τον συναποτελούν», ανέφερε στη δήλωσή του ο κ. Ομήρου και πρόσθεσε: «Αυτό το μήνυμα το έχουμε λάβει και θα ανταποκριθούμε θετικά και θα αναλάβουμε τις ευθύνες μας».
Ερωτηθείς αν θα υπάρξουν κινήσεις ή πρωτοβουλίες εκ μέρους της ΕΔΕΚ, ο κ. Ομήρου περιορίστηκε να αναφέρει πως θα υπάρξουν ανακοινώσεις εντός των ερχόμενων ημερών.
 
//www.youtube.com/watch?v=grDAOwI58jY
 
Ο κ. Ομήρου συνεχάρη τα στελέχη τα μέλη και τους φίλους τόσο της ΕΔΕΚ όσο και των Οικολόγων, σημειώνοντας ωστόσο ότι το εκλογικό αποτέλεσμα δεν προσφέρεται ούτε για πανηγυρισμούς, ούτε για ικανοποίηση.
 
«Η τεράστια αποχή επηρέασε προφανώς τα ποσοστά όλων των κομμάτων, όπως και η ύπαρξη σε αυτές τις εκλογές μικρότερων κομμάτων και σχηματισμών που κινήθηκαν στον ενδιάμεσο χώρο», πρόσθεσε.
 
Ο Πρόεδρος της ΕΔΕΚ εξέφρασε κατανόηση για όσους επέλεξαν σήμερα να εκφράσουν την άποψή τους με την στάση της αποχής.
«Αναλαμβάνουμε το μερίδιο της ευθύνης που μας αναλογεί. Κατανοούμε την απογοήτευση των πολιτών για τους θεσμούς και το πολιτικό σύστημα. Και δηλώνουμε το αυτονόητο ότι θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για τη βελτίωση των θεσμών, την αναγέννηση του πολιτικού συστήματος, την πάταξη των φαινομένων διαφθοράς και διαπλοκής και την τιμωρία τω ενόχων», τόνισε.
Χαρακτήρισε τέλος την αποχή ως πανευρωπαϊκό φαινόμενο που πρέπει να ερμηνευθεί και ως αποδοκιμασία του τρόπου λειτουργίας της ΕΕ.
Η συνεργασία δεν τελειώνει εδώ δηλώνει ο Γ. Περδίκης
 
//www.youtube.com/watch?v=4jB5n0YGSFM
 
Χάσαμε την έδρα, κερδίσαμε εμπιστοσύνη των πολιτών και συμμετοχή στο Εθνικό, δήλωσε ο Λιλλήκας 
 
Η Συμμαχία Πολιτών καθιερώνεται ως εθνική πολιτική δύναμη, δήλωσε ο Πρόεδρος της Συμμαχίας Πολιτών Γιώργος Λιλλήκας, σχολιάζοντας τα ανεπίσημα αποτελέσματα της εκλογικής διαδικασίας για την ανάδειξη των αντιπροσώπων της Κυπριακής Δημοκρατίας στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
 
//www.youtube.com/watch?v=ENuQsDjCfZw
 
Ευχαριστώντας τους πολίτες που εμπιστεύτηκαν τη Συμμαχία με την ψήφο τους, είπε πως μπορεί το Κίνημα να έχασε το στόχο της αντιπροσώπευσης στην Ευρωβουλή, κέρδισε ωστόσο συμμετοχή του στο Εθνικό Συμβούλιο.
 
Περαιτέρω, διαβεβαιώνοντας όσους εμπιστεύτηκαν τη Συμμαχία ότι δεν θα τους διαψεύσει, ευχαρίστησε τις εκατοντάδες των εθελοντών, οι οποίοι έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό σε αυτό το δύσκολο, αλλά ωραίο αγώνα, όπως είπε.
“Η Συμμαχία Πολιτών καθιερώνεται πλέον ως μία εθνική πολιτική δύναμη”, συνέχισε εκφράζοντας την άποψη ότι “η Συμμαχία Πολιτών είναι η μόνη πολιτική δύναμη που κέρδισε ψήφους σε αυτές τις εκλογές”.
Περαιτέρω, ο κ. Λιλλήκας είπε ότι για τη Συμμαχία Πολιτών αυτή είναι η αφετηρία, για να προσθέσει ότι “κοιτάζουμε το μέλλον με αισιοδοξία”.
 
“Δεν πετύχαμε το στόχο εκλογής Ευρωβουλευτή, πετύχαμε ένα ψηλό ποσοστό και να κερδίσουμε τη συμμετοχή μας στο Εθνικό Συμβούλιο”, ανέφερε.
Ο κ. Λιλλήκας εξέφρασε την εκτίμηση ότι η πατρίδα μας θα περάσει ακόμα πιο δύσκολες στιγμές.
“Μας περιμένουν μεγάλες και νέες προκλήσεις”, συνέχισε αναφέροντας ότι η Συμμαχία Πολιτών θα είναι δυναμικά παρούσα για να προασπιστεί και να διεκδικήσει τα δικαιώματα του λαού και της πατρίδας μας”.
Ο Πρόεδρος της Συμμαχίας Πολιτών είπε ακόμα ότι “μας στεναχωρεί και μας απογοητεύει το πολύ ψηλό ποσοστό της αποχής”.
Ο κ. Λιλλήκας  ανέφερε ότι οι αιτίες για το ψηλό ποσοστό αποχής είναι πολλές, προσθέτοντας ότι ο καθένας θα δώσει τη δική του ερμηνεία.
 
Ανακοίνωσε ότι η Συμμαχία Πολιτών θα προβεί σε βάθος και ολοκληρωμένη ανάλυση των αιτιών της αποχής, αναφέροντας ότι “εμείς θέλουμε τους πολίτες να συμμετέχουν στη δημοκρατία, να έχουν άποψη, κριτική σκέψη και να διεκδικούν”.
Αποδείχθηκε, συνέχισε, για μια ακόμα φορά ότι η αποχή, επιβραβεύει και συντηρεί το υφιστάμενο πολιτικό σύστημα.
“Από το αποτέλεσμα αυτών των εκλογών βγαίνει αβίαστα ακόμα ένα συμπέρασμα, ότι εάν είχαμε επιτύχει να συστήσουμε ένα μέτωπο δυνάμεων με τις πολιτικές δυνάμεις, με τις οποίες οι θέσεις μας, κυρίως στο εθνικό, συγκλίνουν, σήμερα με βάση αυτά τα αποτελέσματα το πολιτικό σκηνικό της Κύπρου θα ήταν διαφορετικό”, συνέχισε.
 
“Η Συμμαχία ήρθε για να παραμείνει”, ανέφερε καταληκτικά.