Του Θησέα Ιωάννου
Θέμα του φετινού διαγωνισμού μαθητικού δοκιμίου της πρεσβείας της Ελλάδας ήταν: «Ελληνισμός, εθνικά και ανθρώπινα δικαιώματα στο πλαίσιο της ευρωπαϊκής ολοκλήρωσης και ενεργός πολίτης μπροστά στην κρίση".
Στόχος όπως κάθε χρόνο η ανάπτυξη του ενδιαφέροντος και του προβληματισμού των μαθητών της τρίτης Λυκείου των δημοσίων και ιδιωτικών Σχολείων Μέσης Εκπαίδευσης της Κύπρου για τα σύγχρονα προβλήματα του Ελληνισμού.
Η εκδήλωση για την βράβευση των μαθητών που διακρίθηκαν στο φετινό παγκύπριο Διαγωνισμό πραγματοποιήθηκε ειδική τελετή στην Κατοικία του πρέσβη της Ελλάδος.
Ο Διαγωνισμό Μαθητικού Δοκιμίου της Πρεσβείας της Ελλάδος, διοργανώνεται, ανελλιπώς, από το 1976, από την Πρεσβεία της Ελλάδος στην Κύπρο και το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού της Κυπριακής Δημοκρατίας.