Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Του Μάριου Αδάμου
 
Σύμφωνα με την μαρτυρία του νεαρού 22 ετών από την Πύλα, στις τέσσερις το απόγευμα ενώ βρισκόταν σε χωράφια εντός της νεκρής ζώνης μεταξύ των κοινοτήτων της Πύλας και του Περγάμου, παρατήρησε Τούρκους στρατιώτες να βρίσκονται γύρω από το αυτοκίνητο του, το οποίο σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του βρισκόταν εντός της νεκρής ζώνης. 
 
Ο νεαρός, ο οποίος θέλησε να εκμεταλλευτεί το βροχερό καιρό μετέβη στην περιοχή για να μαζέψει σαλιγκάρια, αφήνοντας το αυτοκίνητο του σε χωματόδρομο. Μόλις λοιπόν αντιλήφθηκε την παρουσία ανδρών του κατοχικού στρατού, έσπευσε σε κοντινό φυλάκιο των Ηνωμένων Εθνών όπου ανέφερε το περιστατικό στους ειρηνευτές.
 
Οταν όμως με τη συνοδεία τους μετέβησαν για να παραλάβει το όχημα του Τούρκοι στρατιώτες και ψευδοαστυνομικοί αρνήθηκαν να απομακρυνθούν ισχυριζόμενοι ότι αυτό ήταν σταθμευμένο σε κατεχόμενη περιοχή και προχώρησαν στην παράνομη κατάσχεση του οχήματος το οποίο μετέφεραν σε λεγόμενο αστυνομικό σταθμό στο κατεχόμενο Πραστείο. 
 
Τη Δευτέρα παράνομο Δικαστήριο στην Αμμόχωστο αναμένεται να αποφασίσει κατά πόσον θα επιστραφεί ή όχι το αυτοκίνητο στον νόμιμο ιδιοκτήτη του, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι από πλευράς Κυβέρνησης έχουν ήδη γίνει παραστάσεις προς τα Ηνωμένα Εθνη.
 
 
 
 
 
 
Νωρίτερα.
 
Οι "αρχές" του ψευδοκράτους κατακράτησαν χθες το απόγευμα αυτοκίνητο 22χρονου από την Πύλα, ο οποίος μετέβη για αναζήτηση και συλλογή σαλιγκαριών σε περιοχή κοντά στο Πέργαμος.
 
Σύμφωνα με την Αστυνομία, χθες γύρω στις 4 το απόγευμα Ελληνοκύπριος ηλικίας 22 ετών κάτοικος Πύλας, μετέβη για συλλογή σαλιγκαριών σε χωράφια τα οποία εφάπτονται της νεκρής ζώνης στη περιοχή Περγάμου. Μετά τη συλλογή των σαλιγκαριών ο 22χρονος μετέβη εκεί όπου άφησε το αυτοκίνητο του, ωστόσο γύρω από αυτό υπήρχαν Τούρκοι στρατιώτες.
 
Ο 22χρονος έφυγε από την περιοχή και μετέβη σε φυλάκιο των Ηνωμένων Εθνών στη περιοχή Πύλας. Με τη συνοδεία ανδρών  της ειρηνευτικής δύναμης ο νεαρός μετέβη στην περιοχή όπου είχε αφήσει το αυτοκίνητο του. Οι Τούρκοι στρατιώτες στην παρουσία της ψευδοαστυνομίας απαίτησαν την παραλαβή του οχήματος ισχυριζόμενοι ότι αυτό ήταν σταθμευμένο εντός των κατεχομένων περιοχών.
Η αστυνομία των Ηνωμένων Εθνών παρέδωσε τα κλειδιά του αυτοκινήτου στους Τούρκους στρατιώτες και το όχημα μεταφέρθηκε σε  λεγόμενο αστυνομικό σταθμό στα κατεχόμενα.

Την υπόθεση διερευνά η Αστυνομία Ορόκλινης.