Για την κατάσβεση της πυρκαγιάς ασχολήθηκαν δύο πυροσβεστικά οχήματα του Τμήματος Δασών και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας.
Η πυρκαγιά, η οποία από τις πρώτες ενδείξεις, φαίνεται ότι ξεκίνησε από την εξάτμιση ηλεκτρογεννήτριας, έκαψε τέσσερα δεκάρια από άγρια βλάστηση.