Του Κυριάκου Πομηλορίδη
Εκ των ων ουκ άνευ είναι για τον Κατοχικό ηγέτη Ντερβίς Ερογλου, η υιοθέτηση στο πλαίσιο της λύσης του Κυπριακού της εκ περιτροπής προεδρίας. Όπως ανέφερε σε συνέντευξη του, με την ευκαιρία της αναχώρησης του για την Νεα Υόρκη, όπου θα συναντηθεί με τον Γενικό Γραμματέα Μπάν Γκι Μουν, ο κος Ερογλου δήλωσε πως είναι σημαντικό για τον «τουρκοκυπριακό» κατά την έκφραση του λαό, να υιοθετηθεί η εκ περιτροπής προεδρία, διότι, όπως είπε αυτό το σύστημα θα επιδείξει ότι το νέο κράτος που θα εγκαθιδρυθεί θα είναι συνεταιρικό.
Ανένδοτος παρουσιάστηκε και στο θέμα των τουρκικών εγγυήσεων, ενώ παρέπεμψε στο πλαίσιο της συνολικής λύσης το θέμα της Αμμοχώστου.
Για την συνάντηση του με τον ΓΓ των Η.Ε. ο κος Έρογλου, είπε πως θα καταγγείλει την Ε/Κ πλευρά για δήθεν καθυστέρηση. Τα Ηνωμένα Έθνη δήλωσε χαρακτηριστικά, δεν πρέπει να κλείνουν τα μάτια τους στην τακτική καθυστέρησης και τη αδιάλλακτη στάση της ελληνοκυπριακής πλευράς, επειδή κατά τον ισχυρισμό του δεν αποδέχθηκε πρόταση του για δύο συναντήσεις ημερησίως.
Ο ίδιος αφού ξεκαθάρισε πως δεν θα υπογράψει οποιαδήποτε συμφωνία που θα ενοχλήσει τους Τουρκοκυπρίους υπογράμμισε τη σημασία της συμφωνίας, ψευδοκράτους Τουρκίας για συνεκμετάλλευση των κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στα ανοικτά της Κύπρου\, συμφωνία η οποία όπως άφησε να νοηθεί θα συνεχίσει να ισχύει και μετά τη λύση.