Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Της Στέλλας Κόκκινου

Οργανώνονται οι δήμοι της Λευκωσίας για να διεκδικήσουν δυναμικά τη λειτουργία του καζίνο στη πρωτεύουσα. Σε αυτό το πλαίσιο είχαν το πρωί εκπρόσωποι των δήμων συνάντηση με το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο Λευκωσίας. 
 
Υποστηρίζουν ότι η Λευκωσία είναι η πιο αδικημένη πόλη της ελεύθερης Κύπρου λόγο της ημικατοχής αλλά και της γεωγραφικής της θέσης. 
 
Η λειτουργία καζίνο, είπε ο πρόεδρος του ΕΒΕ Λευκωσίας Κώστας Γιωργαλλής, μπορεί να επανατοποθετήσει τη πόλη στον τουριστικό χάρτη και να εξασφαλίσει ολόχρονη ροή τουριστών 
 
Ο επικεφαλής της Πανλευκωσιάτικης Επιτροπής και δήμαρχος Λακατάμιας Λουκάς Ιατρού εξήγησε πως η Λευκωσία μπορεί να γίνει το Λας Βέγκας της Κύπρου.
 
Για εισροή τουριστών μίλησε ο δήμαρχος Λευκωσίας Κωνσταντίνος Γιωρκάτζης 
 
Η Πανλευκωσιάτικη Επιτροπή θα αναθέσει σε ιδιωτική εταιρεία να συντάξει το σχέδιο δράσεις τους και τις επόμενες ημέρες θα έχει συναντήσεις με εμπλεκόμενους με την λειτουργία του καζίνο.