Του Μάριου Αδάμου
Οι συγγενείς των καταδρομέων, οι οποίοι την 15η Ιουλίου 1974 σκοτώθηκαν στο Προεδρικό Μέγαρο και το στρατόπεδο του Εφεδρικού, εκτελώντας διαταγές για την επικράτηση του Πραξικοπήματος, εκφράζουν την κάθετη αντίθεση τους με τις εργασίες εκταφής που άρχισαν το πρωί στους τάφους των δικών τους, στο Κοιμητήριο των Αγίων Κωνσταντίνου και Ελένης.
Ο αδερφός του έφεδρου ανθυπολοχαγού Αντώνη Παντοπώλη της 32 Μοίρας Καταδρομών, ο οποίος φονεύθηκε κατά τη διάρκεια της επίθεσης κατά του Προεδρικού Μεγάρου και θάφτηκε την επομένη του Πραξικοπήματος μαζί με άλλους 19 καταδρομείς, έσπευσε στο κοιμητήριο μόλις έμαθε ότι είχε αρχίσει η διαδικασία εκταφής.
Σε δηλώσεις ανέφερε ότι οι συγγενείς των καταδρομέων δεν θεωρούν αναγκαία την εκταφή των λειψάνων τους, αφού γνωρίζουν που είναι θαμμένα τα αγαπημένα τους πρόσωπα:
"Θα θέλαμε να φέρουμε τους δικούς μας εμπειρογνώμονες πραγματωμόνες, αυτή την στιγμή εδώ πραγματοποιείται μια ιεροσυλία. δεν ξέρουμε οι άνθρωποι τι κάνουν ούτε αν είναι καταρτισμένοι, να κάνουν αυτή τη δουλειά".
Μάλιστα η οικογένεια του Αντώνη Παντοπώλη, δια του δικηγόρου της, Χρίστου Τριανταφυλλίδη, απηύθυνε επιστολή που παραδόθηκε σήμερα στον γραμματέα του Υπουργικού Συμβουλίου, και ζητά όπως σταματήσει η διαδικασία:
"Οι πελάται μου ενίστανται εις την διενέργεια εκταφής και/η συνέχισης των εργασιών εκταφής των λειψάνων του εν λόγω αποβιώσαντος, τουλάχιστον με τον τρόπο που αυτή διενεργείται (ήτοι τη απουσία των πελατών μου, χωρίς προειδοποίηση και χωρίς εκπρόσωπο των και ενδεχομένως χωρίς Διάταγμα του Δικαστηρίου)".
Οι συγγενείς των καταδρομέων επιφυλάσσουν το δικαίωμά τους να κινηθούν νομικά, σε περίπτωση που συνεχιστούν οι εκταφές.