Η εκκλησία λειτουργεί μια φορά το μήνα τους τελευταιους 3 περιπου μηνες. Την απόφαση κοινοποίησαν χθες ο δήμαρχος Αμμοχώστου Αλέξης Γαλανός και ο δήμαρχος του τμήματος της κατεχόμενη πόλης Οκται Καγιαλ.
Ο δήμαρχος Αμμοχώστου δήλωσε ότι θα είναι μια μεγάλη βραδιά της εκκλησίας και της συμφιλίωσης. Είπε επίσης ότι στην περιφορά του επιταφίου θα προσκληθούν αξιωματούχοι της πολιτείας και της τ/κ πλευράς.