Ο υπαρχιφύλακας (με καταγωγή από το Αγρίνιο) ήταν έγγαμος με δύο παιδιά. Κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείο Άμφισσας, εξέπνευσε.
Ο κατάδικος είχε υποβάλει αίτημα για χορήγηση αδείας, η οποία δεν του χορηγήθηκε και θεώρησε υπεύθυνο τον άτυχο υπαρχιφύλακα.
Όπως είναι γνωστό, το τελευταίο διάστημα στις φυλακές έχουν ληφθεί ενισχυμένα μέτρα ασφαλείας με βάση πληροφορίες για πιθανή αναταραχή, λόγω του νομοσχεδίου της κυβέρνησης που έχει σχέση με την σύσταση φυλακών υψίστης ασφαλείας στον Δομοκκό.
Εδώ και μία εβδομάδα έξω από τις φυλακές Μαλανδρίνου υπάρχει ισχυρή διμοιρία ΜΑΤ.