Οι δύο άντρες απολογήθηκαν σήμερα στην πρώτη τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης και στον ιερέα επιβλήθηκε πρόσθετα, η χρηματική ποινή των 30.000 ευρώ.
Ο ιερέας με τον συνεργό του, έταζαν εν μέσω κρίσης εργασία σε δεκάδες άνεργους πολίτες στη Θεσσαλονίκη, από τους οποίους αποσπούσαν διάφορα χρηματικά ποσά, σύμφωνα με την δικογραφία που σχηματίστηκε σε βάρος τους.
Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με τις πληροφορίες, περισσότερα από 160 άτομα εξαπατήθηκαν, όλοι άνεργοι, ενώ τα παράνομα έσοδα των μελών του κυκλώματος ανέρχονται σε δεκάδες χιλιάδες ευρώ.