Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Του Λούκα Φέσια

Αυτοψία στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού, μετά τις σοβαρές καταγγελίες για ανάνηψη ασθενών στο πάτωμα λόγω έλλειψης κλινών, πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υγείας Πέτρος Πετρίδης. Αφού περιηγήθηκε στους χώρους του νοσηλευτηρίου, παρακάθισε σε πολύωρη σύσκεψη με τη Διεύθυνση και εμπλεκόμενους φορείς. Ανακοίνωσε τη λειτουργία πέντε επιπρόσθετων κλινών βραχείας νοσηλείας στην Παθολογική Κλινική και παραπομπή ασθενών στο Δημοτικό Γηριατρικό Κέντρο, το οποίο λειτουργεί με ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό από το Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού. 

 
Υπ. Υγειας:"Ζήτησα τους φακέλους ενός εκάστου από τους λειτουργούς. Είχε άτομο το οποίο ήταν με άδεια ασθενείας και δεν ήταν καταγραμμένο μέσα στο file. Υπάρχει και η διεύθυνσης η οποία έπρεπε να πληροφορηθεί, έπρεπε να δώσει λύση του προβλήματος όταν υπάρχει υποστελέχωση".
 
Νωρίτερα, ο κύριος Πετρίδης πραγματοποίησε αιφνιδιαστική επίσκεψη στο διαδημοτικό Κέντρο Υγείας στη Λινόπετρα, όπου παρατηρούνται πολύωρες αναμονές και ταλαιπωρία για δεκάδες ασθενείς, οι οποίοι προσέρχονται για εξέταση από γιατρό και παραλαβή φαρμάκων. Έδωσε εντολές να ενημερώνεται καθημερινά για το πρόγραμμα εργασίας των λειτουργών που στελεχώνουν το Κέντρο. 
 
Υπ. Υγειας: "Πως είναι δυνατό να δημιουργούμε πολύ-ιατρεία κάθε Πέμπτη και να έχουμε 9 διαφορετικές ειδικότητες και να υπάρχει αυτή η κοσμοσυρροή; Γιατί δεν κατανέμαμε τις ειδικότητες με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπάρχει αυτή η συμφόρηση; Είναι δυνατόν να λείπει γραφέας και να μην τον αντικαθιστώ;"
 
Ο Υπουργός Υγείας ανακοίνωσε επίσης από την Δευτέρα, θα λειτουργήσει στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού Πνευμονολογική Κλινική, κατόπιν έγκρισης που λήφθηκε και από το Υπουργείο Οικονομικών.