Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σύμφωνα με στοιχεία του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ΚΕΕΛΠΝΟ), με εργαστηριακά επιβεβαιωμένη γρίπη, νοσηλεύονται σε Μονάδες Εντατικής Θεραπείας 54 άτομα, ενώ συνολικά έχουν νοσηλευθεί σε ΜΕΘ από τον περασμένο Οκτώβριο, 183 άτομα.
 
Οι ειδικοί σημειώνουν ότι η έγκαιρη έναρξη αντι- ιϊκής θεραπείας με αντιγριπικά φάρμακα μειώνει τις επιπλοκές από τη γρίπη.
 
Για "εγκληματική έλλειψη εμβολιαστικής πολιτικής" στην χώρα κάνει λόγο ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών σε ανακοίνωση που εξέδωσε την Κυριακή.
 
Ο ΙΣΑ τονίζει ότι παρά το γεγονός ότι είχε προειδοποιήσει για την επερχόμενη επιδημία, ο πληθυσμός έμεινε ακάλυπτος, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι "για ένα εμβόλιο των 6 ευρώ πεθαίνουν άνθρωποι".
 
Μάλιστα, για τον θάνατο επιρρίπτει την ευθύνη στην ανεπαρκή εθνική πολιτική ευαισθητοποίησης του λαού.
 
"Ανοχύρωτη" η Πάτρα. Δεν υπάρχουν εμβόλια
 
Ανοχύρωτη έχει μείνει η Πάτρα και η ευρύτερη περιοχή στην αντιμετώπιση της Νέας Γρίπης καθώς ουσιαστικά δεν υπάρχουν εμβόλια. Αυτό τόνισε μιλώντας σε ραδιοφωνική εκπομπή το μέλος του Δ.Σ. στον Ιατρικό Σύλλογο Πάτρας, Δημήτρης Κωστακιώτης.
 
Ακόμα και άτομα από την περιοχή τα οποία εμβολιαστήκαν το φθινόπωρο δεν μπόρεσαν να εξασφαλίσουν λόγω "έλλειψης" εμβόλιο για να κάνουν τον Ιανουάριο επαναληπτικό εμβολιασμό, με αποτέλεσμα να απειλούνται από τον ιό.
 
Σύμφωνα με το μέλος του Δ.Σ. στον Ιατρικό Σύλλογο Πατρών κ. Κωστακιώτη κάποιοι «συνειδητά άφησαν τους πολίτες χωρίς θωράκιση και για έξι ευρώ σήμερα βρισκόμαστε μπροστά σε επιδημικά φαινόμενα».
 
Ο κ. Κωστακιώτης  αναφερόμενος στην κατάσταση που έχει δαμορφωθεί στην Πάτρα είπε χαρακτηριστηκά "σας προκαλώ να περάσετε απο όλα τα φαρμακεία και αν βρείτε tamiflu να με πάρετε τηλέφωνο", περιγράφοντας με αυτό τον τρόπο την εικόνα ης δημόσιας υγείας στην περιοχή.