Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Του Γιάννη Σελινόπουλου 
 
"Κρατήστε τους στις Πρώτες Βοήθειες, πάνω δεν υπάρχει κρεβάτι ούτε για δείγμα". 
 
Είναι η απάντηση που παίρνουν οι γιατροί και το νοσηλευτικό προσωπικό των Πρώτων Βοηθειών τις τελευταίες μέρες. 
 
Οι ασθενείς που επισκέπτονται το Τμήμα Πρώτων Βοηθειών και αφού λάβουν την πρωτοβάθμια φροντίδα, αντί να μεταφέρονται στους θαλάμους του Νοσοκομείου που αφορά την ασθένεια τους, κρατούνται στις Πρώτες Βοήθειες, λόγω έλλειψης χώρου. Σήμερα στις 11 το πρωί, όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, από τα 20 κρεβάτια στις Πρώτες Βοήθειες, στα 19 ετύγχαναν φροντίδας ασθενείς που έπρεπε να είχαν εισαχθεί σε θαλάμους. 
 
Συγκεκριμένα: 
 
2 καρδιολογικά περιστατικά 
4 πνευμονολογικά περιστατικά 
1 χειρουργικό περιστατικό 
4 ορθοπεδικά περιστατικά 
8 παθολογικά περιστατικά 
 
Ο Διευθυντής του Νοσοκομείου Πέτρος Μάτσας, ανέφερε στον ΑΝΤ1 πως, "όντως σήμερα είχαμε ένα πρόβλημα καθυστέρησης εισαγωγών στο ΓΝΛ λόγω πρώτα της προσέλευσης ασθενών στο νοσοκομείο, λόγω των εποχιακών λοιμώξεων και λόγω του ότι δεν είχαμε εξιτήρια αυτές τις μέρες στον αριθμό που έπρεπε να έχουμε. Τα εξιτήρια δεν ήταν σε μεγάλο αριθμό, λόγω της αδράνειας των νέων συστημάτων. Δηλαδή του MRI και του αξονικού τομογράφου, τα οποία είχαν πάθει κάποιες ζημιές και ήταν εκτός λειτουργίας". 
 
Ο κύριος Μάτσας δήλωσε στον ΑΝΤ1 ότι μετέβη ο ίδιος το μεσημέρι στο νοσοκομείο, και δόθηκαν εξιτήρια σε ασθενείς και το απόγευμα ομαλοποιήθηκε η κατάσταση:
 
"Αύριο στη μία η ώρα θα έχω σύσκεψη ειδικά για τη διαχείριση των κλινών και είμαι και στη ευχάριστη θέση να ανακοινώσω ότι από αύριο διορίζεται και άτομο το οποίο θα αναλάβει ως διαχειριστής κλινών". 
 
Είναι η πρώτη φορά που θα υπάρχει στο νοσοκομείο διαχειριστής κλινών, ενώ σε λίγες μέρες θα τεθεί σε λειτουργία και το μηχανογραφικό σύστημα το οποίο θα διαχειρίζεται από μόνο του την κίνηση των ασθενών.