Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Του Θησέα Ιωάννου. 
 
Καταγγελία 15χρονου μαθητή ότι γρονθοκοπήθηκε από τον καθηγητή του οδηγεί μέλη της αστυνομίας σχ σχολείο για ανακρίσεις.
 
Σύμφωνα με την καταγγελία χθες το πρωί κατά την διάρκεια του μαθήματος της γυμναστικής ο καθηγητής ζήτησε από τους μαθητές να εκτελεσουν συγκεκριμένες ασκήσεις. 
 
Ο 15 χρόνος μαθητής αντέδρασε και επιτέθηκε φραστικά στον καθηγητή, ο οποίος σύμφωνα με όσα αναφέρονται στην καταγγελία αντέδρασε βίαια και γρονθοκόπησε το μαθητή.
 
Ο 15 χρόνος μεταφέρθηκε στο γενικό νοσοκομείο της πόλης από την μητέρα του όπου και οι γιατροί διαπίστωσαν ερυθρότητα στην κοιλιακή χώρα. Ο 15 χρόνος ακολούθως μετέβη στην αστυνομία όπου και έδωσε κατάθεση. 
 
Η αστυνομία διερευνά υπόθεση επίθεσης με πρόκληση πραγματικής σωματικής βλάβης.
 
Ήδη η αστυνομία έχει καλέσει και τον συγκεκριμένο καθηγητή για κατάθεση ενώ ενημέρωση για το περιστατικό ζήτησε από τον διευθυντή του σχολείου και το Υπουργείο Παιδείας.