Τέλος στη δράση τους έβαλε το Τμήμα Εγκλημάτων κατά Ιδιοκτησίας, της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής.
Οι εν λόγω δράστες είτε επισκέπτονταν ηλικιωμένους, είτε με διάφορα προσχήματα τους προσέγγιζαν στον δρόμο και τους οδηγούσαν και πάλι στα σπίτια τους. Μάλιστα, για να κερδίζουν την εμπιστοσύνη τους και να τους επιτρέπουν την είσοδο στα σπίτια, εμφανιζόντουσαν με διάφορες ιδιότητες.
Συνήθως προσποιούνταν τους υπαλλήλους αλυσίδων σούπερ μάρκετ, πολυκαταστημάτων ή διαφημιστικών εταιρειών, οι οποίοι «διαφήμιζαν» χυμούς ή άλλα προϊόντα και προσέφεραν δώρα από δήθεν διαγωνισμούς.
Σε αρκετές περιπτώσεις, εμφανίζονταν ως κοινωνικοί λειτουργοί, ως απεσταλμένοι μοναστηριών ή ως άτομα που ενδιαφερόντουσαν για αγγελίες που είχαν δημοσιοποιήσει οι ηλικιωμένοι.
Μέσα στα σπίτια των γερόντων, χωρίς να γίνονται αντιληπτοί, έριχναν υπνωτικές ουσίες στο νερό, στον καφέ των παθόντων ή στους χυμούς που διαφήμιζαν. Στη συνέχεια, και ενώ οι παθόντες βρίσκονταν υπό την επήρεια των υπνωτικών, οι δράστες τούς εκμαίευαν την ακριβή θέση όπου φύλασσαν χρήματα, κοσμήματα και τιμαλφή.
Οταν πια έχαναν τις αισθήσεις τους, με τη συνδρομή των συνεργών τους που εισέρχονταν στα σπίτια, αφαιρούσαν τα είδη αξίας. Επιπλέον, ερευνούσαν και τους υπόλοιπους χώρους των σπιτιών, ενώ αφαιρούσαν και τα κοσμήματα που έφεραν πάνω τους οι παθόντες.
Η συγκεκριμένη μεθοδολογία δράσης έθετε σε μεγάλο κίνδυνο τους παθόντες, καθώς οι δράστες χορηγούσαν υπνωτικά χάπια σε ηλικιωμένους με βεβαρημένο πολλές φορές ιατρικό παρελθόν και ασθενείς οργανισμούς, με αποτέλεσμα να τίθεται σε κίνδυνο ακόμα και η ίδια η ζωή τους.
Μάλιστα, σε όλες τις περιπτώσεις οι παθόντες παρέμειναν αναίσθητοι για πολλές ώρες και νοσηλεύτηκαν κατόπιν σε νοσοκομεία για αρκετό χρονικό διάστημα.
Σημειώνεται ότι για να αποπροσανατολίσουν τις έρευνες των διωκτικών Αρχών και τη συσχέτιση των υποθέσεων, τα μέλη της ομάδας χωρίζονταν σε υποομάδες και διέπρατταν ληστείες με τον ίδιο τρόπο ταυτόχρονα σε διαφορετικές περιοχές ανά τη χώρα.
Λόγω της ιδιαιτερότητας της υπόθεσης, συστήθηκε ειδική ομάδα στη Διεύθυνση Ασφάλειας Αττικής, στην οποία ανατέθηκε η αναζήτηση, ο εντοπισμός και η σύλληψή τους.
Η ομάδα αυτή συνέλαβε στην περιοχή των Πατησίων τη 40χρονη και την 42χρονη, των ώρα που με τον συγκεκριμένο τρόπο δράσης είχαν χορηγήσει υπνωτικό σε 83χρονη.
Κατά την απολογία τους, και οι δύο γυναίκες παραδέχτηκαν τη ληστεία. Συγκεκριμένα η 40χρονη ανέφερε ότι μέσα στον καφέ της ηλικιωμένης είχε ρίξει έξι λιωμένα υπνωτικά χάπια, ενώ από το σπίτι αφαίρεσε δύο δαχτυλίδια και 25 ευρώ.
Στην περιοχή της Αγίας Βαρβάρας η ειδική ομάδα της Διεύθυνσης Ασφάλειας Αττικής εντόπισε να κινούνται πεζή και συνέλαβε τόσο την 35χρονη, όσο και τον 40χρονο.
Στην κατοχή των κατηγορουμένων, καθώς και σε έρευνες στα σπίτια τους, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν δύο πλαστικά φιαλίδια που περιέχουν ροζ υγρό, διάφορα ναρκωτικά χάπια και κάψουλες, 862 ευρώ, τρία κινητά τηλέφωνα και κάρτες SIM, δύο δαχτυλίδια, σταυρός και ρολόι χειρός, καθώς και διάφορα έγγραφα και σημειώσεις.
Διαπιστώθηκε ότι οι συλληφθέντες είχαν διαπράξει 27 ληστείες σε διάφορες περιοχές της Αττικής, πέντε ληστείες στον Βόλο, τέσσερις στην Καλαμάτα, τρεις στη Θεσσαλονίκη και από μία σε Πρέβεζα, Λιβαδειά και Κατερίνη.
Από τις ληστείες αυτές αποκόμισαν χρηματικό ποσό που ξεπερνά τις 30.000 ευρώ, κοσμήματα και τιμαλφή απροσδιόριστης μέχρι στιγμής αξίας, χρυσές λίρες, συσκευές κινητών τηλεφώνων, πιστωτικές κάρτες κ.α.
Σε βάρος των κατηγορουμένων εκκρεμούσαν εντάλματα σύλληψης για άλλες ληστείες και κλοπές.
Οι κατηγορούμενοι οδηγήθηκαν στον Εισαγγελέα Πλημμελειοδικών Αθηνών και παραπέμφθηκαν για τη διενέργεια κύριας ανάκρισης στον 21ο Τακτικό Ανακριτή, όπου πήραν προθεσμία να απολογηθούν αύριο.
Κατηγορούνται, σε βαθμό κακουργήματος, για συμμετοχή σε εγκληματική οργάνωση, ληστείες κατ' εξακολούθηση και κατά συναυτουργία, πλαστογραφία και παραβάσεις του νόμου «Περί ναρκωτικών».