Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση, οι μαθητές, από σήμερα, γυρίζουν στις σχολικές αίθουσες, ώστε να συνεχιστεί κανονικά η σχολική χρονιά.
Βέβαια, τα προβλήματα δεν λείπουν από τα ταλαιπωρημένα σχολικά κτίρια του νησιού, καθώς οι σεισμοί των προηγούμενων εβδομάδων έχουν δημιουργήσει μεγάλες ζημιές, με αποτέλεσμα σχολεία να συστεγαστούν στο ίδιο κτίριο και τα μαθήματα να γίνονται σε βάρδιες.
Όσο για τους δημοτικούς παιδικούς σταθμούς, θα λειτουργήσουν όλοι εκτός του δεύτερου παιδικού σταθμού (ορφανοτροφείο), καθώς αναμένεται η ολοκλήρωση απαιτούμενων παρεμβάσεων.