"Είμαι αισιόδοξος και θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε για αυτό", ανέφερε κατά τη διάρκεια της Συνόδου του Μονάχου για την Ασφάλεια ο Τζον Κέρι, ο οποίος παρά το σκεπτικισμό που επικρατεί για τα αποτελέσματα της ειρηνευτικής διαδικασίας, οδηγεί την προσπάθεια των Ηνωμένων Πολιτειών να οδηγηθούν οι δύο πλευρές προς μια συμφωνία.
"Πιστεύω ότι υπάρχει η δυνατότητα, αλλιώς δεν θα το επιδιώκαμε", είπε ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών. "Δεν νομίζω ότι θέλουμε να είμαστε δονκιχωτικοί (. . .). Δουλεύουμε σκληρά, επειδή οι συνέπειες της αποτυχίας θα είναι απαράδεκτες" συμπλήρωσε.
Οι Ηνωμένες Πολιτείες ελπίζουν να ολοκληρώσουν μια συμφωνία-πλαίσιο μέσα στις επόμενες εβδομάδες και στη συνέχεια θα προσπαθήσουν να διαπραγματευτούν μια τελική ειρηνευτική συμφωνία έως το τέλος του 2014, σύμφωνα με Αμερικανούς αξιωματούχους. Ο απεσταλμένος των ΗΠΑ Μάρτιν Ίντικ ανέφερε ότι το ειρηνευτικό πλαίσιο θα επιλύει τα βασικά ζητήματα στη πολύχρονη σύγκρουση, συμπεριλαμβανομένων των συνόρων, της ασφάλειας, των προσφύγων και των εβραϊκών εποικισμών.